הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ארוחת הבוקר המושלמת: יום הפרנץ׳ טוסט הבינלאומי
אפשר לאכול אותו מתוק או מלוח והוא ללא כל ספק הפתיחה הטעימה והכיפית ביותר לכל בוקר. הפרנץ׳ טוסט כבר מזמן הפך לאחת המנות האהובות והמוכרות בכל העולם, המגיעה עם שלל תוספות ואפשרויות. הנה שלושה מתכונים נהדרים למנה הצרפתית הקלאסית

הפרנץ' טוסט הוא למעשה לחם (מכל סוג שהוא) מטוגן בבלילה של ביצה. אפשר להכין אותו מלוח או מתוק ולאכול אותו עם תוספות שונות כמו קצפת, גבינה, פירות, גלידה, שוקולד, חמאה, דבש ועוד. מה שכיף בפרנץ' טוסט זה שאין לו מתכון מיוחד ואתם יכולים לנסות ולהכין אותו בכל פעם בדרך קצת אחרת - אפשר להוסיף לבלילה חלב, מיץ תפוזים, סוכר, וניל, קינמון ועוד. גם התוספות יכולות להיות מגוונות. לכבוד היום החגיגי, הנה כמה מתכונים לפרנץ׳ טוסט מושלם.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


פרנץ טוסט מתוק

לבלילה:

3 ביצים 

6 כפות שמנת מתוקה 

6 כפות חלב 

3 כפות סוכר או אבקת סוכר

1/2 כפית תמצית וניל 

1/2 כפית קינמון טחון 

לטיגון:

10-6 פרוסות חלה או בריוש

60 גרם חמאה רגילה או מזוקקת

להגשה:

3 גביעים (420 גרם) יוגורמה כבשים המחלבה מבית יצחק 

3-2 כפיות אבקת סוכר 

סירופ מייפל 

הוראות הכנה:

טורפים את כל חומרי הבלילה בקערה רחבה שיהיה נוח לטבול בה את פרוסות הלחם. טובלים פרוסת לחם בבלילה כך שהיא מכוסה לגמרי בבלילה משני הצדדים. מחממים 20 גרם מהחמאה במחבת בגודל בינוני. מטגנים כל פרוסה מעל להבה בינונית-נמוכה 2 דקות מכל צד, עד שהלחם מזהיב. מעבירים לצלחת עם נייר סופג. אם צריך, מוסיפים עוד חמאה למחבת במהלך הטיגון.

מערבבים יוגורמה עם אבקת סוכר, טועמים ומתקנים מתיקות לפי הטעם. מגישים את הפרנץ' טוסט לצד היוגורמה וסירופ מייפל.

פרנץ טוסט קלאסי

מצרכים:

2 ביצים 

חצי כוס חלב 

שליש כוס שמנת מתוקה 

1 כפית תמצית וניל 

שמן קנולה לטיגון 

4 פרוסות חלה עבות

להגשה:

סוכר 

קינמון 

פירות טריים

הוראות הכנה:

מערבבים בקערה את הביצים עם החלב, השמנת וכל יתר החומרים. מחממים מחבת עם מעט שמן. טובלים את הפרוסות בבלילה כך שהן יכוסו מכל הכיוונים, ומטגנים משני הצדדים עד שהן מזהיבות יפה. מגישים עם סוכר, קינמון ופירות.

פרנץ טוסט טבעוני

רכיבים:

10-12 פרוסות חלה

לבלילה:

2 כפות קורנפלור + 4 כפות חלב סויה / שקדים

1 כוס חלב סויה / שקדים

1/2 כוס קרם קוקוס

1 כף אבקת שמרי בירה

2-3 כפות סירופ מייפל

הוראות הכנה:

בקערית לערבב קורנפלור, אבקת שמרי בירה וארבע כפות חלב סויה. בקערה נוספת לערבב את כל שאר המרכיבים. להוסיף את תערובת הקורנפלור ולערבב טוב.  על מחבת נונסטיק (חשוב) על אש בינונית לחמם 2 כפות חמאה טבעונית. לחצות את פרוסות החלה לחצאים, לטבול בבלילה לרגע וקצת ולהעביר למחבת. לטגן 2-3 דקות מכל צד עד ששחום. להעביר לצלחת הגשה,לשפוך מעט סירופ מייפל, פירות העונה וכל מה שאוהבים, ולאכול בהנאה.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE