הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אכילת חרקים צריכה להיות 'הנורמה החדשה', כך לפי הוושינגטון פוסט
העיתון דוחף את הרעיון מזה זמן - עתה לא רק בשל ניסיון להציל את כדור הארץ אלא גם באמצעות הדגשת סגולותיהם הבריאותיות של החרקים כחלק מהמאמר התומך בתזונה מבוססת חרקים

אחד העיתונים הבולטים בארה"ב קרא שוב לאמריקאים להסתמך על חרקים כמקור מזון עיקרי, בטענה שהמעבר לחרקים אכילים והעדפתם על פני בקר ועוף יטיבו עם איכות הסביבה ועם תזונת בני האדם.

אכילת חרקים "תקטין את טביעות הרגל הסביבתיות", נכתב בוושינגטון פוסט במאמר שפורסם ביום ראשון.

"חרקים שגודלו בחווה מניבים חלבון ביעילות רבה יותר", עוד נטען במאמר שזכה להבלטה בעיתון המשפיע.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

מדובר במאמר אחרון בשורה ארוכה של מאמצים מוגברים למכור לאמריקאים ולצרכנים במערב את אכילת החרקים כ'דבר הבא'. חיפוש מהיר בגוגל מגלה כי הפוסט שוב ושוב מעלה את הנושא לפחות מאז 2013, ומפרסם מאמרים עם כותרות כמו "למה חרקים חייבים להיות חלק גדול יותר מפירמידת המזון האנושית" ו"למה אתה יכול, צריך, וכנראה תאכל חרקים'. מאמר משנת 2019 נשא את הכותרת: 'האם הייתם אוכלים חרקים כדי להציל את כדור הארץ?'.

במאמר הנוכחי נטען כי 2 מיליארד אנשים, או כרבע מאוכלוסיית העולם, כבר אוכלים חרקים ולאחר מכן צוטט דו"ח שצופה שתעשיית החרקים האכילים תגדיל את הכנסותיה השנתיות לכדי 9.6 מיליארד דולרים עד 2030. "צרכנים כבר יכולים למצוא מזון כמו נמלים מלוחות באמזון, וחטיפי חלבון מאבקת צרצרים בחנויות מכולת בשוויץ. בשנים האחרונות צצו סיפורים רבים בתקשורת המשבחים את סגולותיהם של אכילת חרקים".

הפוסט נמצא בבעלות מייסד אמזון, המיליארדר ג'ף בזוס, שעל פי RT גם הוא חובב אכילת חרקים.

לבזוס יש גם קשרים עם הפורום הכלכלי העולמי, שהציג שוב ושוב חרקים אכילה כדרך להקל על שינוי האקלים.

מטרת העל היא להפוך את אכילת החרקים ל"נורמה חדשה", מה שידרוש מאמריקאים להתגבר על הדחייה המידית שהם חשים ממקורות מזון עם יותר מששה רגליים.

"התבוננות באחרים עשויה גם לעזור לשבור את המחסומים, כי ההתנגדות לאכילת חרקים יכולה להיות חזקה. פתרון אפשרי אחד עשוי להיות שימוש בסלבריטאים כדי לאמץ חרקים אכילים", נכתב בעיתון.

מבקרים רבים נרתעו מהרעיון כאשר ישנם משקיפים מהצד אשר הציעו לעובדי הפוסט להוביל את הדרך על ידי אכילת חרקים בעצמם.

או שאולי בקרוב נראה את קים קרדשיאן מוכרת חרקים לעם?.

95% לא
5% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE