הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לאחר 15 פריצות בתוך שנה וחצי - חנות בפורטלנד מפסיקה את פעילותה
"הבעיה היא, שכעסקים קטנים, איננו יכולים להחזיק בסוגים כאלה של הפסדים ולהישאר בעסקים. אני אפילו לא אכנס למספרים של כמה יצא לי מהכיס", אמרה בעלת העסק

הפרוגרסיביים מבקשים לתקן את העולם, האקלים, הקפיטליזם וכל צורה של אי צדק חברתי...רק שלא יביטו בהרס המאפיין את הערים בשליטתם. קחו לדוגמה את המקרה הקשה של תושבת פורטלנד, מרסי לנדולפו, שסוף סוף הגיעה לנקודת השבירה שלה לאחר שהעסק שלה ספג 15 פריצות בטווח זמן של שנה וחצי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

כפי שערוץ החדשות המקומי KATU מדווח, השבוע ציינה בעלת העסק את הפריצה ה-15 במספר לחנותה בתוך שנה וחצי.

הרקע למצב הקשה הינה מגיפת הפשיעה בעיר הצפון-מערבית במדינת אורגון שהולידה את תנועת האנטיפה הרדיקלית-שמאלנית. לנדולפו אמרה שרוב התיקונים בחנותה הממוקמת בצפון מזרח פורטלנד שולמו מכיסה וכי היו פעמים שהיא פשוט השאירה את החלונות מכוסים.

"זה פשוט יותר מדי עם ההפסדים שאינם מכוסים בביטוח, הנזקים, הכל. זה פשוט לא בר קיימא", אמרה לנדולפו.

KATU שאלה מדוע החליטה לנדולפו לסגור כעת, במקום להשאיר דלתות פתוחות במהלך עונת הקניות של החגים.

 

בעלת החנות אמרה כי "המוצרים שממוקדים הם מוצרי החורף היקרים מאוד והרגשתי שברגע שאני אקבל אותם לחנות הם ייגנבו".

לנדולפו אמרה כי היא מודאגת מהעתיד של עובדיה, וכבר לא רואה במיקומה הנוכחי ככזה המאפשר תפעול של מודל עסקי תקין.

"הבעיה היא, שכעסקים קטנים, איננו יכולים להחזיק בסוגים כאלה של הפסדים ולהישאר בעסקים. אני אפילו לא אכנס למספרים של כמה יצא לי מהכיס", אמרה.

אילו רק מנהליי ומקבלי ההחלטות בעירה היו מודעים לגיהנום אליו הכניסוה עם מדיניות הקיצוץ בשיטור, אולי זה יכל היה להימנע, אך אבוי - כל מי שמתבטא נגד הפרקטיקות הסוציאליסטיות הקיצוניות שבפורטלנד, מכונה מיד בתואר 'גזען', ומבוטל לאלתר.

כאשר פרצו לחנותה בסוף אוקטובר, ערוץ KATU הגיע למשרדו של ראש העיר טד וילר כדי לבקש תגובה; צוות ראש העיר השיב כי הם פועלים להגדלת המימון להוצאות תיקון עסקים.

נראה כי איכשהו זה הגיוני יותר לשלם פיצויים במקום למנוע את הפשע מלכתחילה עבור המעוז הדמוקרטי העוסק בשילומים - מיותר לציין שללנדולפו הבטחות אלה לא הספיקו.

משרד ראש העיר הודיע גם כי השתתף בפסגת בטיחות קמעונאית שנערכה בעיר בחודש אוקטובר, תוך ציטוט מאמצים אחרונים לייעל את תהליך ההיתרים לתאורת חלונות ראווה.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE