הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חוגגת עם המשפחה: מדונה בתמונות נדירות
כוכבת הפופ לשעבר חרגה ממנהגה הכולל פרסום תמונות פרובוקטיביות ברשת החברתית ושיתפה הפעם תמונה משפחתית נוגעת ללב עם ילדיה לכבוד חג ההודיה שהתרחש לפני מספר ימים

מי שעוקב מעט אחר מדונה ברשת החברתית ובאינסטגרם בפרט רגיל לראות לעיתים קרובות תמונות חשופות ונעוזות במיוחד של הכוכבת, אשר מצליחות לעורר, בכל פעם מחדש, סערה ברחבי הרשת, ואף ביקורת חריפה על התנהגותה של מדונה, הבגדים החושפניים והניתוחים.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אך כעת, לכבוד חג ההודיה האמריקאי, החליטה הזמרת שהיא חורגת ממנהגה, והפעם פירגנה למיליוני העוקבים שלה תמונה שונה לגמרי - פרוטרט משפחתי מתוק ונוגע ללב. בתמונות שפרסמה מדונה בת ה-64 מופיעים שש ילדיה.

למי שלא מכיר, מדובר על לורדס בת ה-26, ליאון בן ה-26, רוקו בן ה-22, דיוויד בן ה-17, מרסי בת ה-16, וצמד התאומות סטלה ואסתר בנות העשר. כידוע, לורדס עושה בשנים האחרונות את צעדיה הראשונים ככוכבת ודוגמנית צעירה, ואף לאחרונה היא מנסה את מזלה בעולם המוזיקה.

בנה של מדונה, רוקו, הינו צייר מצליח במיוחד, ואילו ארבעת ילדיה האחרים של הזמרת כעת עוסקים בדברים שונים, ומסתמן כי אף אחד מהם לא מנסה את מזלו בתעשייה. כמו כן, את ארבעתם אימצה מדונה בתקופות שונות בשנים האחרונות מאפריקה. 

כמובן שהתמונות של הכוכבת זכו למאות אלפי לייקים ותגובות תוך זמן קצר, ולמרות שמדובר על תמונות משפחתיות תמימות למראה, גם במקרה זה זכתה מדונה לביקורות חריפות על אודות המראה שלה, שנראה מנותח ומהודק מתמיד. 

34% לא
66% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE