הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סופר הארמון יוצא בספר חדש וחושף מה הייתה דעתה האמיתית של המלכה אליזבת על מייגן מרקל
הביוגרף והסופר המלכותי ג'יילס ברנדרת' עתיד לחשוף בביוגרפיה חדשה שעומדת לצאת לאור את כל הפרטים אודות מערכת היחסים המורכבת בין הדוכסית לשעבר והמלכה המנוחה. לפי הדיווחים, מדובר על פרטים מפתיעים במיוחד

מערכת היחסים של המלכה אליזבת והזוג המלכותי הארי ומייגן הייתה מורכבת ומאז ומתמיד, ובעיקר לאחר שהחליטו השניים לעזוב את ארמון המלוכה ואף את בריטניה, ועברו לארצות הברית. אך נדמה היה כי היחסים בין המלכה ומייגן היו אף מתוחים יותר. כעת, ביוגרפיה חדשה חושפת פרטים חדשים בנושא.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כאמור, מדובר על ספר חדש של הביוגרף והסופר המלכותי ג'יילס ברנדרת', אשר עתיד לחשוף מידע חדש לגמרי, ואף מפתיע. בניגוד לדימוי השלילי של הדוכסית לשעבר, מסתבר כי המלכה אליזבת חיבבה את מייגן ואת תמכה במערכת היחסים שלה עם נכדה, הנסיך הארי. 

״המלכה אליזבת באמת ובתמים שמחה שהנכד שלה עומד להקים בית עם מייגן״, הסביר. עוד חשף לראשונה כי דווקא מי שלא ממש חיבב את היחסים של הארי ומייגן היה המלך פיליפ, אשר אמר כי לדעתו האישי, הארי מאוהב קצת יותר מדי במייגן. 

״אליזבת אהבה את מייגן ואמרה את זה להרבה אנשים. היא עשתה כל מה שיכלה על מנת לגרום לה להרגיש בנוח. היא גם נתנה לה את ברכת הדרך להמשיך בקריירת המשחק שלה״, המשיך ואמר ברנדרת'. לבסוף אף סיכם ואמר כי גם הראיונות של הצמד המלכותי, אשר הצליחו לעורר סערה גדולה, לא ריגשו במיוחד את המלכה, אשר נהגה לכנות אותם ״שטויות של טלווזיה״. 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE