הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חצתה כל גבול: בריטני ספירס בתמונה חושפנית מתמיד
הזמרת וכוכבת הפופ לשעבר ממשיכה לפרסם תמונות ביזאריות במיוחד בעמוד האינסטגרם אישי שלה ולהדאיג את המעריצים. הפעם, היא הרחיקה לכת והצליחה לעבור את הגבול ואף גרמה לסערה ברחבי הרשת ולתגובות חריפות מצד המעריצים

מאז שהשתחררה בריטני ספירס מהמשמורת של אביה, עברה לא מעט. התארסה, התחתנה, הוציאה סינגל עם אלטון ג׳ון, ואף הכריזה כי לעולם לא תופיע יותר. בין לבין מפרסמת בריטני מגוון תמונות שנויות במחלוקת המצליחות לעורר את דאגתם של המעריצים.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בפוסט חדש, שיתפה בריטני תמונה שלה באמבטיה, כשהיא עירומה לחלוטין ונראית אבודה ומבולבלת. כמובן שהתמונה של הזמרת הצליחה לעורר סערה, כאשר מעריצים רבים הביעו דאגה אמיתית ואילו חלק אחר גינה את ספירס ואת התנהגותה. בנוסף, רבים אף תהו האם מדובר על השתלטות מחודשת על חשבון האינסטגרם שלה.

התמונה מאז צברה קרוב למיליון לייקים, ובנתיים בחרה הזמרת שלא להגיב לסערה שהצליחה לעורר. ואם כל זה לא מספיק, החליטה הכוכבת לשמור את התמונה בפרופיל שלה, ולא הסירה אותה, כפי שקורה פעמים רבות בעקבות ביקורות קשות ורעש תקשורתי. 

כזכור, בחודשים האחרונים מצליחה ספירס ליצור לא מעט כותרות בעקבות תמונות, סרטונים, כולם פרובוקטיבים ושנוים במחלוקת, זאת לצד מלל מתריס וביקורת חריפה נגד משפחתה, אשר לדבריה בגדה בה במשך שנים רבות.

52% לא
48% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE