הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"ביידן מסתכן בעוד 9\11": בכירה באכיפת החוק מגנה את המדיניות של הממשל
וושינגטון הורתה לקחת מרשלים אוויריים שהוכשרו לעלות על טיסות כדי לנטר איומי טרור, ולהעבירם לגבול הדרומי כדי לסייע לסוכנים עם זרם המהגרים הגדול

בכירה באכיפת החוק הפדרלי פנתה לנשיא ג'ו ביידן והזהירה אותו מכך שארצות הברית מסתכנת לעבור "עוד 11\9" עם המדיניות החדשה שמטרתה לסייע במשבר הגבול המתמשך. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: Shutterstock)

 

בשבועות האחרונים, מרשלים פדרליים ממחלקת האוויר נלקחו מעבודתם היומית הרגילה כנוסעים סמויים שמטרתם לנטר איומי טרור, והועברו לגבול ארה"ב-מקסיקו כדי לעזור לכוחות במקום. 

סוניה לאבוסקו, נשיאת המועצה הלאומית של מרשלי האוויר, אמרה כי כוחות המחלקה נוכחים כעת בפחות מאחוז אחד מהטיסות מעל שמי ארה"ב, ובמקום זאת הם כאמור נשלחים לסייע למשמר הגבול בטיפול במהגרים שמציפים את הדרום. "השמידו חלק גדול מאיתנו. נהיינו מדוללים", אמרה.

"בואו נעצור עוד 11 בספטמבר", אמרה לובוסקו בהודעה לנשיא. "היו מספר תקריות - איום ברמה 4, כלומר מישהו ניסה לפרוץ לתא הטייס לפני יומיים בטיסה מדרום מערב. אז המסור הוא, 'אדוני, בבקשה תפסיק להוציא את הכוחות מהשמיים ותנו לנו לעשות את העבודה שהוכשרנו לעשות". 

אז היא נתנה דוגמה לעוד תקרית חריגה "ברמה שלוש… שפירושה שהיו התנהגויות מסכנות חיים באחד המטוסים האלה. לאדם היה סכין גילוח והצמיד אותו ישר לגרונו של נוסע. מדובר באירוע חמור ביותר". 

ואכן, ב-21 בנובמבר מריל דארל פאקרל בן ה-41 מיוטה, נעצר לאחר שהצמיד סכין גילוח לגרונו של נוסע אחר במהלך טיסה מניו יורק לסולט לייק סיטי. מוקדם יותר החודש, בטיסה של חברת פרונטיר מסינסינטי לטמפה, נחתה נחיתת חירום באטלנטה לאחר שנוסע המעורער בנפשו איים על נוסעים אחרים עם חותך קופסאות. שני החשודים הללו עברו את אבטחת נמל התעופה עם הנשק. 

נשיאת המועצה אמרה כי במהלך הפעילות הרגילה, מרשלים נמצאים על יותר מ-5% מכלל הטיסות. "התפקידים הקרקעיים האלה שהם מושכים אותנו לשם, הורסים את הסיכויים שלנו לעצור עוד 11 בספטמבר", אמרה. 

היא הסבירה שהמרשלים מרגישים "קרועים" על היותם בגבול הדרומי ולא עושים את העבודה שהם הוכשרו לעשות. "יש להם לב הומניטרי. אנחנו מזדהים כבני אדם עם מה שקורה בגבול. עם זאת, זה לא מוריד מהאחריות או מהשבועה שיש לנו כמרשלים אוויריים, להגן על תחום התעופה שלנו".



0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE