הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מחוז סן ברנרדינו: דקת דומייה לזכר 14 הנרצחים בפיגוע של דאע"ש
עובדי המחוז יערכו טקס לציון 7 שנים לפיגוע הירי המחריד נגד אנשי שירותי הבריאות, שחגגו יחד את חג המולד ונרצחו על ידי זוג מחבלים שפתח לעברם באש

מחוז סן ברנרדינו יוריד את כל הדגלים לחצי התורן ביום שישי הקרוב, ה-2 בדצמבר, זאת לזכר 14 האנשים שנרצחו במתקפת הטרור שאירעה בשנת 2015. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

גורמים רשמיים במחוז הודיעו ביום שני על הטקס שייערך ביום שישי ועל דקת הדומייה שתחל בשעה 10:55 בבוקר. הם הזמינו את הציבור להצטרף לעובדי המחוז, באירוע שייערך גם באופן וירטואלי בחשבון הפייסבוק, הטוויטר והאינסטגרם של המחוז. 

נוסף על כך, לאחרונה נפתחה אנדרטת 'מסך האומץ' שהוקדשה לקורבנות, לניצולים ולכוחות הביטחון וההצלה שהגיבו לאירוע, והרשות המקומית קוראת לציבור להגיע ולחלוק כבוד.

כזכור, ב-2 בדצמבר 2015 סייד ריזוואן פארוק בן ה-28 ואשתו טשפין מאליק בת ה-29, הגיעו למסיבה מוקדמת לרגל חג המולד של עובדי שירותי הבריאות של מחוז סן ברנרדינו, שנערך במרכז אינלנד, ופתחו באש על המשתתפים. 13 מעובדי המחוז נרצחו, עשרות נפצעו, וזוג המחבלים נהרג לאחר קרב יריות עם המשטרה.

זמן קצר לאחר הפיגוע שטלטל את המדינה, נמצא פוסט בעמוד הפייסבוק של מאליק, שעבד עם הקורבנות, שם הוא נשבע אמונים למנהיג ארגון הטרור דאע"ש. 

 

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE