הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
זהירות! העוקץ שמכוון לפגוע בתושבי קליפורניה הממתינים לתשלומי הקלות באינפלציה - כל הדרכים להיזהר, בכתבה
הם יבטיחו כי יוכלו לזרז את קבלת התשלומים שלכם או לסייע לכם להוציאם לפועל, על הדרך הם יבקשו את המידע האישי שלכם - אך עליכם להיזהר- מדובר בעוקץ, כך מזהיר משרד התובע הכללי בקליפורניה

התובע הכללי של קליפורניה פרסם ביום שני אזהרה על קבוצות רמאים המכוונות לפגוע כלכלית בתושבי המדינה שעדיין ממתינים לתשלומי האינפלציה המגיעים להם. התשלומים החד-פעמיים, הידועים גם כחלק מחוק ההקלה באינפלציה לו זכאים תושבי קליפורניה, נעים בין 200 ל-1,050 דולרים בהתאם להכנסת התושב, סטטוס ההגשה שלו, ומספר התלויים בו (בני משפחה).

התשולמים מופצים ב-2 דרכים.

א. באמצעות הפקדה ישירה לחשבון הבנק

או

ב. באמצעות כרטיסי חיוב הנשלחים בדואר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"למרבה הצער, ישנם כמה ''שחקנים רעים'' המקווים לנצל זאת, שכן תושבי קליפורניה מחכים בסבלנות להפקדה ישירה או לכרטיס החיוב המשולם מראש שלהם", הצהיר התובע הכללי רוב בונטה שהזהיר את התושבים במפורש ש"לא ללכת שולל... נקטו אמצעי זהירות כדי להגן על עצמכם ועל יקיריכם מפני נפילתם קורבן להונאות צפויות".

משרדו של בונטה טוען כי הרמאים משתמשים במגוון טקטיקות כדי לגנוב את המידע האישי שלכם ובסופו של דבר גם את הכסף שלכם. הם בד"כ יבטיחו לכם לזרז את מסירת התשלום אם רק תתנו להם מספר פרטים.

"ההחזרים הראשונים של אנשי מעמד הביניים בוצעו בהפקדה ישירה ב-7 באוקטובר 2022. תשלומים נוספים באמצעות כרטיסי החיוב החלו כבר ב-24 באוקטובר 2022. והתשלומים צפויים להימשך עד ה-14 בינואר 2023. כל מי שטוען שהוא יכול להשיג לך את הכסף מהר יותר הוא רמאי", נמסר ממשרד התובע הכללי.

"אינך צריך לעשות שום פעולה או לשלם כסף כדי לקבל את ההחזר", הדגישו במשרד ה-AG. "ל-FTB [רשות המס בקליפורניה] כבר יש את המידע הדרוש כדי לבצע הפקדה ישירה לחשבון העו"ש שלכם או את המידע באמצעותו ישלח לכם כרטיס חיוב... ה-FTB לא ייצור איתך קשר בהודעת טקסט, בדוא"ל או בטלפון. אל תשתף מידע אישי עם כל מי שיוצר איתך קשר בדרכים אלה, גם אם הוא טוען שהוא חלק מהממשלה". 

תושבי קליפורניה אשר מקבלים את התשלום באמצעות כרטיס חיוב צריכים לדעת איך נראות המעטפות האמיתיות:

 

 

זו לדוגמה מעטפה המכילה כרטיס חיוב להקלת אינפלציה בקליפורניה. 

במעטפה נכתב באדום: "לא שטר או פרסומת. מידע חשוב על החזר המס שלך".

מעטפות שאינן כוללות מידע זה הן ככל הנראה תוצר של הונאה ויש לדווח עליהן.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE