הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
200 אלף בדולר בחודש: כל הפרטים על הסכם הגירושים של קים וקניה
לאחר הליך גירושים מתוקשר ומורכב, השניים סוף-סוף חתמו על ההסכם וסיימו באופן רשמי את הנישואים. כעת, פרטים ראשונים נחשפים, ביניהם כמה עתיד ווסט לשלם לגרושתו ולאם ילדיו מדי חודש

עכשיו זה רשמי, קניה ווסט וקים קרדשיאן גרושים וחתמו בשעה טובה על ההסכם המדובר, זאת לאחר הליך גירושים לא פשוט, שמונה שנות נישואים, וארבעה ילדים משותפים. על פי הדיווחים, קניה עתיד לשלם לקים 200 אלף דולר מדי חודש, סכום הנחשב לדמי מזונות. בנוסף, לשניים צפויה להיות משמורת משותפת זהה על ילדיהם.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


עוד בהסכם נכתב כי לשניים תהיה גישה שווה לארבעה ילדיהם, נותר׳ בת התשע, סיינט בן השש, שיקגו בן הארבע, וסאלאם בן השלוש. עם זאת, מקורבים לכוכבת הריאלטי טוענים כי קימי תמשיך להיות עם הילדים לפחות שמונים אחוזים מהזמן, כפי שקורה כעת. 

בנוסף, לפי הדיווחים, ווסט עתיד לשלם לקים לפחות 50 אחוז מההוצאות הקשורות לחינוך הילדים, זה ללא קשר לדמי המזונות שנקבעו. כמו כן, במידה ולשניים יש מחלוקת בנוגע לחינוך הילדים, הם ידרשו להגיע לגישור מקצועי בנידון. כזכור, בנוגע לנכסים המשותפים של השניים, קניה העביר לקים את הבית שקנה, המוערך בשווי של 4.5 מיליון דולר.

כזכור, קניה עורר לא מעט שערוריות לאחרונה, בעיקר סביב הערות אנטישמיות שפרסם ברשתות החברתיות. חבריו של הראפר הביעו דאגה בנוגע למצבו הנפשי ואף טענו כי התנהגותו התוקפנית נובעת משבירה מנטלית ונפשית המגיעה מהתמוטטות עצבים, הקשורה, במובנים רבים, לגירושים שלו מקים. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE