הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דמיון מודרך, קקאו ותרגילי כתיבה: 5 טיפים לשינה רגועה ואיכותית יותר
רבים מאיתנו לא ישנים מספיק טוב בלילה, אך מסתמן כי מדובר על תופעה שניתן להימנע ממנה בקלות יחסית. הנה כמה דרכים יעילות במיוחד להשיג שינה טבעית, רגועה, ויציבה

אם גם אתם לא ישנים טוב בלילה, מתהפכים במיטה, קמים וחוזרים, מסתכלים על השעון ללא הרף, וקמים לעיתים תכופות, אתם רוצים להכיר את חמשת הדרכים הבאות להשגת שינה טובה יותר. באופן מפתיע מדובר על צעדים פשוטים במיוחד, אך יעילים ונגישים.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הרבה חסה, תרד ופטרוזליה 

כל אלו, ועלים ירוקים בכלל, מכילים כמות גבוה של חומצה פולית המסייעת לתפקוד המוליכים העצביים במוח וכך תורמת לרגיעה והעלאת מצב הרוח. העלים הירוקים עשירים גם במינרל מגנזיום, שחשוב בין היתר לתפקוד תקין של מערכת העצבים.  

התחילו וסיימו את היום עם חליטת לואיזה וקמומיל

שני הצמחים האלה בעלי איכויות הרגעה מוכחות, מה שעשוי בהחלט לתרום לשינה איכותית ורגועה יותר ואף להקלת כאבי ראש הקשורים למתח, דאגה וחרדות.

קקאו חם ומנפק 

הקקאו מפחית חרדה ומתח נפשי. הוא עשיר במגנזיום, מינרל הממלא תפקיד מרכזי בציר במוח הנחשב למערכת התגובה העיקרית של הגוף לסטרס, וחוסר בו נקשר במחקרים לחרדה מוגברת. הקקאו עשיר גם פלבנואידים שהם למעשה נוגדי חמצון עוצמתיים התורמים להפחתת החרדה והדיכאון. 

דמיון מודרך 

אם יש לכם מחשבה טורדנית או הרבה לחץ ומחשבות נסו לשלוח אותם לדרכם דרך תרגיל פשוט בדמיון מודרך. דמיינו את המחשבה המציקה לכם כתמונה ונסו להרחיק אותה בדמיון עד למצב בו היא קטנה במיוחד. 

תמצית הרחה בשם מנדרינה

הריחו את התמצית בכל 10 דקות בזמן חרדה או לחץ. היא מסייעת להשקטת עצבנות ומתח ומרגיעה את מערכת העצבים. שמנים אתריים נוספים התורמים לתחושת רוגע הם ברגמוט, לבנדר, מליסה ולמון גראס.  

כתבו את הרגשות שלכם החוצה

קחו דף ופשוט החלו לכתוב איך אתם מרגישים. נסו לתאר את הפחדים, הדאגות והמחשבות שלכם. רצוי להפוך את זה להרגל יומי על ידי כתיבת דפי בוקר. במידה ואין לכם זמן בבוקר, נסו לעשות זאת בערב, לפני שאתם הולכים לישון. 

25% לא
75% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE