הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
יש למה לצפות: כל הסדרות והעונות החדשות של חודש דצמבר
נטפליקס, אמזון פריים, אפל טיוי פלוס, דיסני פלוס ועוד, כל ענקיות הסטרימינג מציעות לא מעט סדרות חדשות נהדרות לצד כמה עונות שרבים חיכו להן. הנה הרשימה המלאה

נראה כי בתקופה האחרונה, יותר מתמיד, ענקיות הסטרימינג נמצאות בתחרות מתמדת ולא פשוטה על קהל הצופים הבינלאומי. כך בכל אחת מהן משתחררת עונה או סדרה חדשה בכל חודש, ולמעשה, לעיתים מספר פעמים בחודש. ממה להתחיל? מה אסור לפספס? ואיזו עונה מצליחה להתעלות על הקודמת? הנה כל הפרטים.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הפרת אמונים (Treason)

מותחן בריטי של נטפליקס בכיכובו של צ'ארלי קוקס. עתידו המזהיר של סגן מוטל בספק בעקבות מפגש מחודש עם מרגלת רוסייה, והוא נאלץ לבחון את חייו מחדש. את הסדרה יצר מאט צ'רמן, תסריטאי "גשר המרגלים" לצד האחים כהן, כך שאתם כבר יכולים להבין שמדוברת על חווית צפייה מותחת ונהדרת שאתם לא רוצים לפספס. 

התנהגות רעה (Bad Behaviour)

דרמה אוסטרלית המבוססת על ספר בעל אותו השם מאת רבקה סטרפורד. במרכז העלילה עומדת נערה הנשלחת לפנימייה יוקרתית לבנות שם היא מגלה כי חברותיה למקום חוקרות נושאים של מיניות, פעילויות טקסיות, חברויות אינטנסיביות ועוד.  

סוסים איטיים (Slow Horses)

עונה שנייה לסדרת הריגול הנהדרת של אפל טיוי פלוס בכיכובו של גארי אולדמן. כזכור, בית סלאו הוא המקום אליו מגיעים אנשי סוכנות הביון הבריטית שכשלו בתפקידם כאשר לכולם יש מכנה משותף אחד - הם רוצים לחזור לשטח ולפעילות, ורובם יעשו הכול כדי להגשים את המטרה. כמו העונה הראשונה, גם העונה השנייה תכלול שישה פרקים, כאשר כל אחד מהם מצליח להתעלות על קודמו.

צ'אנס אחרון לאהבה (La ultima)

דרמה מוזיקלית ספרדית חדשה מאת דיסני פלוס. הסדרה עוקבת אחר קנדלה אשר עובדת בחברת לוגיסטיקה ומנסה להגשים את חלומה להיות זמרת. גורלה משתנה כאשר פדריקו אריסה, מנהל חברת הקלטות, שומע אותה שרה במועדון. באותו ערב היא גם נתקלת במקרה בדייגו, בחור שלמד איתה בתיכון, בו הייתה מאוהבת. בעקבות המפגש המקרי באותו ערב, חייהם משתנים באופן דרמטי.

האיש הרע (The Bad Guy)

קומדיית פשע איטלקית מאת ענקית הסטרימינג אמזון פריים המגוללת את סיפורו של נינו - תובע ציבורי סיציליאני שהקדיש את חייו ללחימה במאפיה, עד שלפתע הוא מואשם בהיותו אחד מאותם גברים שתמיד לחם נגדם. לאחר שכבר אין לו מה להפסיד הוא מחליט להוציא לפועל תוכנית נקמה והופך באמת לאיש הרע.  

סטרייק (Strike)

דרמה בת ארבעה פרקים לדרמת הבלש הבריטי של ה-BBC על פי ספרי רוברט גלבריית'. במרכז העלילה אישה מבקשת את עזרתו של בלש פרטי בשם קורמורן סטרייק במטרה לפתור את היעלמות אימה שעקבותיה אבדו ב- 1974. במהלך החקירה הבלש ושותפתו יחשפו לא מעט סודות אפלים.  

אוצר לאומי: קצה ההיסטוריה (National Treasure: Edge Of History)

סדרה חדשה של דיסני פלוס במרכזה ג'ס, בחורה מבריקה ובעלת אמביציה שהגיעה לארצות הברית כבת בלתי חוקית של הורים מהגרים ומחפשת תשובות על משפחתה. הסדרה מצליחה להציף נושאים רגישים כמו הגירה, יחסי משפחה, הגשמה עצמית, החלום האמריקאי, ועוד. בהחלט שווה צפייה.

6% לא
94% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE