הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לוחם UFC ישראלי לקניה ווסט: 'אם יש לך בעיה איתי או עם האנשים שלי, בוא לראות אותי, אחי'
הלוחם הישראלי שניצח בקרב חשוב אמש באורלנדו הגיב לסערת ההתבטאויות האנטישמיות של הראפר והודיע כי לא יסבול שום אנטישמיות וגזענות

לאחר ניצחונו במוצאי שבת מול ג'נרו ואלדז ב-UFC אורלנדו, הלוחם היהודי-ישראלי נתן לוי תקף את ההתלהמות האנטישמיות האחרונות של הראפר והיזם קניה ווסט, וקבע, "אם יש לך בעיה איתי או עם האנשים שלי, בוא לראות אותי, אחי”.

כשנשאל במהלך מסיבת עיתונאים שאחרי הקרב מאחורי הקלעים מה הוא - כמי ש"מייצג את ישראל" וכספורטאי מהמדינה היהודית - חושב על "כל מה שקורה" לאור ההצהרות האנטישמיות האחרונות של ווסט, הביע לוי "רחמים" על אלה שקועים בשנאה. "אני חושב שהחיים קצרים מכדי לשנוא", אמר. "אז לכל האנשים השונאים האלה: זה באסה בשבילכם, אני מרחם עליכם", הוסיף.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לוי פנה ישירות לווסט לאחר ניצחונו ואמר, "אם יש לך בעיה... בוא לראות אותי, אחי". לאחר מכן, לוי נשאל אם הבחין בכך שהרטוריקה של ווסט עודדה רבים אחרים לחזור על דברי שנאה דומים באינטרנט, והשיב, "תאמין לי, שמתי לב לזה... אני מקבל הרבה הודעות 'מקסימות' כולם הזמן".

לוחם האומנויות הלחימה המשולבת (MMA) הישראלי הכריז לאחר מכן כי אין לו בושה ברקע היהודי שלו.

"אני יהודי. זה מה שאני. כך נולדתי. אני מאוד גאה בזה ואני אלחם על זה. אני אלחם למען עמי - באוקטגון, או בכל מקום שצריך".

לוי סיכם את דבריו בהכרזה שהוא לא "יעמוד" מול שנאה, והזהיר את אלה ש"מציקים" לאחרים סביבו. "לא אסבול אנטישמיות", אמר. "לא אסבול שום גזענות - לא סביבי", והוסיף, "אל תציק לאף אחד סביבי או שאני אמצא אותך".

מוקדם יותר השנה הקדיש לוי ניצחון לקורבנות השואה.

"השבוע היה יום הזיכרון לשואה, הייתי לוקח דקת דומייה על כל קורבן שהיה לנו, אבל זה ייקח 11 שנים וחצי, אני חושב שהשידור יסתיים לפני זה", אמר.

"אמכור את ערכת הקרב שלי [ו]הרווחים יעברו לקורבנות השואה שעשו את זה ושהם עדיין בחיים היום", הוסיף.

דבריו האחרונים של לוי באים לאחר שווסט המשיך בהתקפותיו על יהודים בשבוע האחרון, כשהראפר השנוי במחלוקת שיבח את היטלר במהלך הופעה בתוכנית אלכס ג'ונס.


ביום חמישי, טוויטר של אילון מאסק השעתה את ווסט לאחר שהשתמש בפלטפורמה כדי לשתף תמונה של צלב קרס שהתמזג עם מגן דוד.

ההשעיה הגיעה רק חודשיים לאחר שהראפר הוחזר לפלטפורמה החברתית.

"רק להבהיר שהחשבון שלו מושעה בגלל הסתה לאלימות...", כתב מאסק.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE