הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קייט וינסלט בביקורת על התעשייה: ״אמרו לי שאעשה רק תפקידים של שמנה״
השחקנית המוערכת והותיקה חוזרת בראיון אינטימי לתחילת הקריירה שלה, אז עסקו רבות במשקל גופה ואף הסבירו לה כי תצטרך להתפשר בתפקידים של נשים שמנות. ״שאלו את הסוכן שלי כל הזמן כמה אני שוקלת״, סיפרה

קייט וינסלט היא ללא ספק אחת הכוכבות האהובות בביצה, אך כעת היא מגלה כי בתחילת הדרך, סבלה מביקורת קשה בנוגע למשקל גופה, אשר לא תאם לאידיאל היופי ההוליוודי. באותם הזמנים, שחקניות שלא היו רזות, לא קיבלו תפקידים ראשיים ואף נאלצו להידחק לתפקידי משנה קטנים.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בראיון חדש וינסלט חושפת כי בתחילת הקריירה שלה, בזמן בו עדיין למדה משחק, נאמר לה שוב ושוב כי תאלץ להתפשר על תפקידים של שמנה. ״אני זוכרת שאנשים כל הזמן התקשרו לסוכן שלי ושאלו אותו כמה אני שוקלת. זה היה נורא, להרגיש שאת תחת בחינה כזו״, סיפרה.

עם זאת, גילתה השחקנית גם אופטימיות זהירה ואמרה: ״אני שמחה לראות שינוי בתחום הזה, בתעשיית הקולנוע בפרט וזה מחמם את ליבי״. כידוע, קייט ידוע בתור אחת הכוכבות המקדמות דימוי גוף חיובי כבר לא מעט שנים, כאשר לאחרונה חגגה את יום הולדתה ה-47.

וינסלט היא לא הכוכבת היחידה שיצאה לאחרונה נגד הסטנדרטים הבלתי אפשריים של התעשייה ההוליוודית, כאשר השחקנית ברייס דאלאס חשפה לאחרונה כי הפקת הסרט בכיכובה ״עולם היורה״ ביקשה כי תוריד במשקל, אך בסופו של דבר במאי הסרט עמד לצידה. 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE