הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הבמאי נואה באומבך על סרטו החדש: ״השתוללתי עם הדמויות וחגגתי אותן״
שלוש שנים לאחר סרטו האחרון, ׳סיפור נישואים׳, חוזר הבמאי המוערך עם יצירה קולנועית חדשה בה עתיד לככב שוב אדם דרייבר ואף בת זוגו, השחקנית גרטה גרוויג. בראיון ראשון לקידום הסרט חושף באומבך כי עד לא מזמן לא ידע בכלל מה הוא רוצה לכתוב

נוח באומבך אחראי על כמה מהסרטים המוצלחים ביותר של השנים האחרונות, ביניהם ׳סיפור נישואים׳, ׳כשנהייה צעירים׳, ו-׳סיפורי מאירוביץ׳. כעת, הוא יוצא לעולם עם סרט חדש בשם ׳רעש לבן׳, אשר לכבודו הגיע לראיון וחשף לראשונה כי עד לא מזמן, היה שקוע מחסום כתיבה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


״זה היה במהלך הקורונה. שקעתי בחוסר ודאות לגבי המשך דרכי. הייתי במקום בו לא ידעתי מה אני רוצה לכתוב. לא ידעתי מה אני מתכוון לעשות בהמשך. זה היה מאוד מפחיד ומתסכל״, הוא מספר. אך בסופו של דבר, הצליח באומבך לפרוץ את מחסום הכתיבה, וכתב את התסריט של ׳רעש לבן׳, סרטו החדש.

במרכז העלילה של סרטו החדש עומדת משפחה מעיירה קטנה באוהיו, בשנות השמונים. אב המשפחה, בגילומו של אדם דרייבר, הינו ראש המחלקה ללימודי היטלר בקולג׳ מקומי. ״זה סרט שהוא למעשה סאטירה על האקדמיה ועל התרבות הפופולרית״, מסביר באומבך. 

כאמור, בסרט המדובר משחקת גם בת זוגו של הבמאי, השחקנית גרטה גרוויג, שלמענה התגרש באומבך מאשתו, ג׳ניפר ג׳ייסון לי. השניים התאהבו בצילומי הסרט ״גרינברג״, כאשר את התסריט כתבו יחד. ״היא יודעת לחגוג את החיים, היא נלהבת ומעוררת השראה. בזכותה אני נהנה יותר״, אמר.

לבסוף, סיכם באומבך ואמר כי הוא מתרגש לקראת סרטו החדש והוסיף: ״בדרך כלל בסרטים שלי אני הולך לכיוון אחר, מצומצם יותר, במטרה להפשיט את הסרט כמה שניתן. כעת, ברעש לבן, בחרתי להתענג על הדמויות, לחגוג אותן, ואת הצבעים, וכמובן את החזרה אל שנות השמונים המתוקות״. 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE