הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
השוטר שחטף נערה מקליפורניה אחרי שרצח את משפחתה - גויס בעקבות "טעות אנוש"
המחדלים ממשיכים להיחשף כאשר משטרת וירג'יניה לא הצליחה לתת הסבר מניח את הדעת, מדוע החשוד גויס לכוחותיה על אף עברו הפסיכיאטרי

משטרת מדינת וירג'יניה טוענת ל"טעות אנוש" בכך שהעסיקה את אוסטין לי אדוארדס - השוטר שהרג את הסבא, הסבתא והאמא של הנערה בת ה-15 מקליפורניה, אותה פיתה באינטרנט.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

דוברת המשטרה קורין גלר אמרה בהודעה לעיתונות כי "טעות אנוש גרמה לכך שרק חלק מהנתונים על אדוארדס הופיעו בתהליך הגיוס". זאת בהתייחסותה לדיווח של ה'טיימס', בגין תקרית משנת 2016 בה עוכב אדוארדס להערכה פסיכיאטרית לאחר שאיים להרוג את אביו ואת עצמו. 

על פי המסמכים שהושגו על ידי ה'טיימס', אדוארדס נלקח אז למעצר לאחר שחתך את ידו ולאחר שפרמדיקים נאלצו להתקשר למשטרה שתגיע ותסייע להרגיע אותו. לאחר שפונה לבית החולים הוא נעצר, ומאוחר יותר הובא בפני שופט שאישר להעביר את אדוארדס למתקן פסיכיאטרי מקומי. 

אביו של אדוארדס סיפר אז למשטרה כי הוא לא יודע מדוע בנו פגע בעצמו, אך אמר כי ייתכן שזה קשור לבעיות עם חברתו דאז. 

בהצהרה לעיתון, הדוברת גלר אמרה שמשטרת וירג'יניה מעולם לא הייתה שוכרת אדם אם הייתה יודעת שהוא היה עצור תחת נסיבות כאלה. גלר לא ציינה אם המשטרה ערכה חיפוש על העבר של אדוארדס, אך כן אמרה שבמהלך הגיוס הוא מעולם לא חשף את התקרית משנת 2016. 

כזכור, אדוארדס בן ה-28 הציג את עצמו כצעיר בן 17 ושוחח עם הנערה באינטרנט. בסוף החודש שעבר, הוא נסע מביתו בווירג'יניה עד לבית שלה בריברסייד, קליפורניה - שם רצח את המשפחה שלה, הצית את ביתה, וחטף אותה. 

גורמים רשמיים במחוז סן ברנרדינו אמרה בהתחלה כי אדוארדס נהרג בקרב יריות עם המשטרה שהצליחה לאתר אותו לאחר מספר שעות, אבל מחלקת השריף של המחוז הודתה בשבוע שעבר כי הוא מת לאחר שירה בעצמו. הנערה לא נפצעה פיזית. 



95% לא
5% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE