הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עוברים ניתוח פלסטי? כך תוכלו להגיע לתוצאה טובה יותר
דווקא בעונת החורף הביקוש לניתוחים פלסטיים שונים, בקרב נשים וגברים כאחד, הולך וגובר. רגע לפני שאתם נכנסים לחדר הניתוח, הנה תשעה טיפים מעולים שיעזרו לכם להשפיע על התוצאה ואף לשפר אותה

החורף מביא עימו דרישה גוברת לטיפולים אסתטיים וניתוחים פלסטיים. כל אחד ואחת יבחרו את הרופא המומחה אך הדבר החשוב ביותר הוא לדעת שאתם בידיים טובות ומיומנות וכי הרופא יעשה כל שביכולתו להגיע לתוצאה הניתוחית הטובה ביותר. אך החדשות הטובות הן כי גם אתם יכולים להשפיע על התוצאה המיוחלת.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הנה מספר כללים מומלצים לפני ואחרי ניתוח קוסמטי:

לשמור על ההנחיות: אם סמכתם על המנתח או המנתחת שבחרתם שיבצעו את הניתוח ברמה הגבוהה ביותר תסמכו על המלצותיהם לגבי ההתנהגות לאחר הניתוח – הוראות המנוחה, התרופות, אופן הרחצה וההיגיינה.

לא לעשן: הפסקת עישון לפני ואחרי ניתוח היא קריטית לתהליך ההחלמה. עשן הסיגריות והניקוטין בפרט מפריע לאספקת הדם החיונית לריפוי אזור הניתוח. אי הפסקת עישון עלולה להגביר סיכון לסיבוכים בניתוח ולהארכת זמן ההחלמה והריפוי.

תזונה עשירה בחלבונים ושתייה מרובה: תזונה עתירת חלבונים מסייעת בהחלמה לאחר ניתוח ולכן מומלץ להוסיף לתפריט התזונה הרגיל חלבונים שנמצאים בגבינות, בחטיפי חלבון ובמעדני החלב השונים. מומלץ להתחיל שבועיים לפני הניתוח ולהמשיך שבועיים אחריו. חלבונים עוזרים להחלמה, סגירת צלקות והפחתת הבצקות וכך גם שתייה מים מרובה.

להימנע מכורכום: הכורכום הינו אחד התבלינים המוכרים כמעכב קרישה בניתוח ולכן מומלץ להמנע מנטילתו בשבועות שלפני הניתוח.

מענה רפואי בתקופת ההחלמה: דאגו שיש ברשותכם את האינפורמציה לדרכי יצירת קשר עם גורם רפואי זמין ומקצועי במרפאה בה תעברו את הניתוח. אם מופיע כאב עז, הפרשה, אודם, דימום או כל תופעה אחרת שאינה נראית לכם תקינה יש לדווח על כך למנתח או לאנשי הצוות.  

התייעצות עם הרופא: יש המון תרופות שעשויות לעזור במצבים רפואיים שונים אבל כאשר מדובר על החלמה מניתוח חשוב להתייעץ עם רופא מומחה לגבי כל תכשיר או תרופה שתרצו לקחת או למרוח.

אל תיבהלו מדכדוך קל בימים הראשונים: תנודות במצב הרוח עלולות להתרחש בימים שלאחר הניתוח. מהתרוממות רוח ועד לחרדה, עצבות ואפילו דכדוך בשבועיים שלאחר הניתוח. זהו מצב תקין לגמרי. החוויה הניתוחית גורמת להפרשת חומרים הורמונליים פנימיים הסוחפים את הגוף למערבולת רגשית.  

חכו עם המסקנות: נסו לא  לשפוט את התוצאה הניתוחית בימים הראשונים שלאחר הניתוח. האזור המנותח יהיה לרב בצקתי, נפוח, מלא שטפי דם אשר משנים דרסטית את האנטומיה התקינה ואת המראה של האזור.

הימנעו מהשוואות: כל אחד מאתנו מחלים שונה, לכן קחו לעצמכם זמן למנוחה ואל תתפתו להשוואות. כל אחד ואחת הם שונים: בסף הכאב, בקצב ההחלמה והריפוי. מה שקובע זו התוצאה הסופית.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE