הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מאירה לכם את הבית והנפש
היא הייתה נערת חיי הלילה של תל אביב בשנות ה-80 , עבדה כדוגמנית באירופה ובניו יורק ויצאה לדייטים עם מפורסמים כמו ברוס וויליס ורוברט דה נירו. ורד מאירה גרסת 2022 מסדרת את הארונות של סלבריטאי אל איי, ואשת הסוד של נשות הקהילה הישראלית בעיר המלאכים

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מתי בפעם האחרונה עמדתם דקות ארוכות מול הארון שלכם, הבטתם בו וחיפשתם ללא הצלחה את החולצה שרציתם ללבוש? לבסוף ויתרתם, לקחתם משהו אחר ויצאתם בחופזה מהבית. בדרך חשבתם לעצמכם שאתם ממש חייבים לעשות סדר בארון הבגדים שלכם. אבל בואו נודה על האמת, למי יש זמן? סקרים מראים שאנו לובשים רק 20 אחוז מהבגדים שלנו. חוק ה-80/20 מלמד ששמונים אחוזים מהזמן אנחנו נלבש רק 20 אחוז מהבגדים שברשותנו. בהתאמה, רוב הבגדים שלנו מאבדים את הרגשת ״החדש״ כבר לאחר הכביסה הראשונה.
עם זאת, סקרים שנערכו על ידי חברות צריכה גדולות, ביניהן ״פרוקטר אנד גמבל (P&G) מלמדים ש-90% מהגברים והנשים אוהבים לקנות בגדים חדשים מפני שהקנייה גורמת להם להרגיש אופנתיים ויותר בטוחים בעצמם.
אז כשהארון קורס מבגדים והבלאגן חוגג, או אם אתם פשוט לא יודעים מאיפה להתחיל את הפרוייקט הבלתי נגמר, זה הזמן להזמין מסדרת ארונות מקצועית.
לפני שמזמינים מסדרת ארונות חשוב מאוד להבין מה המטרה מאחורי סידור הארון שלכם ולשוחח איתה. ניתן לעשות שיחה מקדימה בטלפון ולאחר מכן לערוך עימה פגישה בבית, במהלכה, מסדרת הארונות תכיר אתכם יותר מקרוב, את הסגנון שלכם ואת סגנון עיצוב הבית.
ישנו מגוון של סיבות לסידור ארונות בבית: חילופי עונות, במהלכם מסדרת הארונות תעשה לכם ״חורף-קיץ״ בחדרים, או תקופות החגים, אז היא תסדר את הבית לקראת הגעת אורחים או תסייע להיפטר מבגדים ישנים לפני עונות השופינג. זה גם הזמן למצוא פתרונות אחסון או סידור פינות מבולגנות בבית כגון המטבח, בייחוד במזווה ועד פנים המקרר. תינוק חדש או ילדים שעזבו את הקן מצריכים ברוב המקרים ארגון מחדש של הבית; כמו הכנת חדר תינוקות עם ארון ובגדים מתאימים או הפיכת חדר הילדים למשרד או חדר עבודה.
אחת הסיבות השכיחות לסידור וארגון מחדש של הארונות הוא כמובן מעבר דירה. שגם מביא איתו עבודה מרובה של אריזת רהיטים, ריקון ארונות והתאמתם לדירה גדולה או קטנה יותר.

ורד מאירה

הכירו את ורד מאירה, מסדרת הארונות המדופלמת של בוורלי הילס, הוואלי וקלאבסס, שעבדה עם סלבריטאים שונים. במשך יותר משלושה עשורים, היא צברה קלימוטרז' ארוך בסידור ארונות ועיצוב חלונות ראווה בתל אביב, ניו יורק, לאס וגאס ולוס אנג'לס. בצעירותה עבדה כדוגמנית מקצועית, כך שאופנה וסטייל הם חלק בלתי נפרד ממנה. ורד היא מהנשים האלו שחגגו את החיים. כל תובנותיה מגיעות מניסיון חיים עשיר ומגוון.
אז, בשנות ה-80 העליזות, היא הייתה הדוגמנית וכוכבת חיי הלילה של תל אביב. עוד לפני שהמילה סלב הייתה קיימת בלקסיקון הישראלי. כולם ידעו מי היא בלי אינסטגרם או סושיאל מדיה. היא הייתה כוכבת רחבת הריקודים של המסיבות הכי שוות שם וזכתה לכינוי ״ורד הרוקדת״. היא מתנשאת לגובה מטר שמונים עם מראה אקזוטי מיוחד ותלתלים שובבים שזיכו אותה בעברה בשלל כתבות בשורה ארוכה של מקומונים תל אביבים שתיעדו את חיי הלילה שלה, הדייטים הלוהטים והקריירה הצבעונית שלה בעולם האופנה.
ורד, כאמור, ניהלה רומנים עם הרווקים הכי מבוקשים בתל אביב ובלוס אנג׳לס. אחד המפורסמים מביניהם הוא לא אחר מברוס וויליס, שהיה ידוע אז כברונו. השניים, סיפרה לי, נפגשו בניו יורק; הוא היה ברמן בקפה סנטרל והיא עבדה בעסקי האופנה בעיר.
ורד: ״נפגשנו במועדון הארד ברייק בעיר. ברוס היה אחלה של בחור; מקסים, מצחיק והיה ממש כיף איתו. אבל הוא היה תפרן. הוא תמיד אמר שיש לו חלום להיות שחקן מצליח, אבל הרבה ברמנים בניו יורק חולמים להיות שחקנים. יצאנו איזה שלושה חודשים והיה ממש כיף. אבל הקשר לא ממש התקדם לשום מקום אז נפרדנו". כעבור מספר שנים ורד פתחה יום אחד את הטלוויזיה וגילתה שברונו התפרן משחק לצידה של סיביל שפרד בסרט חדש. מכאן הקריירה שלו רק זינקה וכידוע הוא הפך לברוס ווילס, אחד השחקנים הכי מצליחים בהוליווד. ״אחח איזה פספוס זה היה, מי היה מאמין שהוא יגיע כל כך רחוק״ סיפרה לי, בעודה לוגמת כוס יין אדום במסעדה האיטלקית בה ישבנו. ורד המשיכה לשאוף אבק כוכבים באופן סדרתי; במהלך שיחתנו סיפרה לי על ימי הבילויים בסטודיו 54 האייקוני בניו יורק, שם פגשה את מייק ג׳אגר ועל הדייט הבלתי נשכח עם רוברט דה נירו.

עושה סדר בארון ובחיים
היום, בגיל 68, כשהיא אמא לשני ילדים המתגוררים גם הם בעיר המלאכים, ורד עושה סדר בארונות של נשות לוס אנג׳לס אבל גם בחיים שלהן. היא החברה הזו שאתם רוצים לחלוק איתה הכל. האוזן הקשבת, היד המסייעת והחיבוק האוהב.
ROSE PROFESSIONAL CLOSET ORGANIZER, החברה שפתחה בלוס אנג'לס, מספקת את כל שירותי ארגון הארונות בכל חדרי הבית: חדרי שינה, חדרי ילדים, ארונות מטבח ומזווה. כמו כן, עוזרת לכם באריזה ופריקה מהירה במקרים של מעבר דירה או צורך באחסון. בשיחה אישית סיפרה לי: ״כשאני מגיעה לבית של לקוח אני יכולה לראות על פי ארגון ומצב הדירה מה המצב המנטלי שלו. אם הוא שמח ואופטימי או עצוב ומדוכא. המטרה שלי היא לעזור לו לסדר לא רק את הבלאגן בבית אלא גם את הבלאגן בראש.״
עיצוב וסידור הבית משפיע באופן ישיר על ההרגשה שלנו. את ההסבר לכך ניתן לקבל מתורת הפנג שוואי. תורה סינית עתיקה ומפורסמת העוסקת בזרימת הצ'י במרחב המחיה שלכם ובבית. חוקי הפנג שוואי הקלאסי עוסקים בדרך הצבתם של רהיטים במרחב הבית, סידורם של דמויות וצבעים, וגורסת שהדרך בה הבית שלנו מעוצב משפיעה על איכות חיינו, האנרגיות שלנו ולבסוף הצלחה והגשמת המטרות שלנו. סיפור החיים של מאירה יכול למלא ספר שלם. אפילו סקירה קצרה של תחנות בחייה יעוררו קנאה אצל נשים רבות. אך זו גם הסיבה שהן ירגישו בנוח להתייעץ איתה ורואות בה מנטורית לכל דבר. אחרי הכל, אין חכמה כבעלת ניסיון, ולורד יש הרבה ממנו.

אשת העולם הגדול
היא נולדה לפני 68 שנים במרקש שבמרוקו עם השם ריימונדה. כשהייתה בת ארבע עלתה לישראל עם משפחתה שהתמקמה בבית שאן. היא גדלה בבית רחב ידיים עם שמונה אחים ואחיות. ״זו הייתה ילדות מהממת ומלאת חוויות, עד היום זה מרגיש כל כך טבעי לגדול במשפחה גדולה, מלאה בחום ואהבה״, סיפרה לי. עם זאת, בגיל 14 החליטה לעזוב את הבית ולעבור לפנימייה חקלאית סמוך לעפולה. ״אני זוכרת שכבר בבית שאן הייתי מוקסמת מקבוצות ״השומר הצעיר״ ו״הנוער העובד והלומד״. נמשכתי להווי שם ואהבתי מאוד את החיבור לטבע. עברתי לישוב חקלאי בכפר יחזקאל ליד עפולה. ארבע השנים בפנימייה חקלאית היו אחת התקופות הכי יפות בחיים שלי. היינו עובדים במטעים, בפלחה, עבדתי ברפת עם הפרות והעגלים ועשיתי גם תורנויות מטבח. מאוד אהבתי את הפשטות והטבע; לשכב על האדמה ולהריח אותה, זה הריח הכי מדהים בעולם. כבר בפנימייה לקחתי חלק בתחרות עיצוב וזכיתי בפרס ראשון בעיצוב החדרים.״
אלו היו למעשה השנים האחרונות שלה במגורים מסודרים בישראל. החיבור לטבע ולאדמה הוחלף במסעות בעולם: תחילה שוודיה בעקבות בן זוג ישראלי, חמישה חודשים באיטליה תוך כדי שהיא לומדת את השפה המקומית, בית ספר להליכות ונימוסין באנגליה ופלירטוט בלתי פוסק עם ניו יורק ולוס אנג'לס. המעבר הסופי לניו יורק הגיע לאחר קריירת דוגמנות ארוכה בישראל. במהלך חייה בתפוח הגדול ורד חשה שמיצתה את עולם הדוגמנות והחלה להתעסק בצד העסקי של עולם האופנה. היא ייצגה חנויות אופנה, עיצוב חלונות ראווה של המותגים הכי גדולים, ורכשה את הבסיס והידע לעיצוב חללים, ארונות ובתים.
כשהגיעה לאל איי הכירה המון ישראלים מצליחים שהתגוררו שם באותה תקופה, וביניהם מפיק הסרטים הישראלי ארנון מילצ'ן. ״ארנון עבד בדיוק על הסרט 'אישה יפה'. הוא סידר לי ויזה לארצות הברית ועבדתי כמזכירה שלו. באותה תקופה ארנון ארגן לי בליינד דייט. הוא רצה שאצא עם רוברט דה נירו. בהתחלה לא האמנתי לו. אבל כשדה נירו הגיע לאסוף אותי מהבית הבנתי שזה באמת קורה. באותה תקופה הוא היה השחקן הכי נחשב בהוליווד, אבל האמת שהתאכזבתי מהמראה שלו. הוא היה נמוך ממני וקצת שמנמן, מכיוון שהוא בדיוק עבד על הסרט ״השור הזועם״ והיה צריך לעלות במשקל בגלל התפקיד. היה לנו ערב מדהים והיינו ביחד עם כל החבורה שלו. נשארנו ידידים, והוא אמר לי שכשאני מגיעה לניו יורק הוא יראה לי את העיר. ובאמת כשהגעתי לניו יורק התקשרתי אליו והוא שלח לי לימוזינה עם החבר שלו לאסוף אותי להופעה של צ׳אק ברי - אחד הזמרים הגדולים אז.״
בהמשך ורד עברה ללאס וגאס ועסקה בניהול חנויות בגדים של נשים וגברים. למרות שהביזנס היה טוב, מבחינה חברתית היא לא אהבה את העיר. ״אני לא מהמרת, ואת כל ההופעות שם ראיתי כבר. גם האנשים לא ממש התאימו לי. גרתי בבניין THE ONE עם ישראלים בשנות ה-20 לחייהם שעובדים בעגלות שהיו מזמינים אותי למסיבות בריכה שלהם, נראה לי עברתי את הגיל הזה (צוחקת).
בזמן תקופת הקורונה ווגאס הייתה ריקה מאנשים והחנויות נותרו ריקות. הבנים שלי ביקשו ממני לעבור לגור לידם, זה היה סימן עבורי לחזור ללוס אנג׳לס. ידעתי שאני מאוד טובה בעיצוב דירות, בעיצוב חלונות ראווה, כי זה מה שעשיתי במשך שנים. אז התחלתי לעצב בתים לאנשים בעיר. לפעמים ממש בחינם רק כדי שהם יתנו לי לקחת תמונות שאוכל להציג את העבודה שלי. חברה טובה נתנה לי את הטלפון של אווה אילוז ז״ל, שעבדת בעיתון שלכם. היא הכירה לי כל כך הרבה אנשים ועזרה לי המון. היא בעצם הביאה לי את הלקוחות הראשונים שלי. אבל מעבר לכך, באופן אישי, היא הייתה בן אדם מקסים שתמיד אהב לעזור. כל כך עצוב שנפרדנו ממנה.״

מה האתגר בעבודה של סידור ארונות אצל נשים?
״נשים מאוד מתחברות לבגדים שלהן. קשה להן להיפטר מבגדים ישנים, אפילו מבגדים שהן לא לובשות יותר. כחלק מהעבודה שלי בסידור הארון, אני עוזרת להן להיפטר מהבגדים הישנים. אי אפשר לסדר ארון מבלי להיפרד מדברים. לכן, אני מייעצת להן מאילו בגדים להיפרד. אנחנו לא זורקים את הבגדים אלא תורמים אותם לנזקקים, לגנים ובתי ספר. אני סוחבת את הבגדים איתי באוטו ומעבירה אותם לארגונים של נזקקים. היום אני גובה בסך הכל 50 דולר לשעה. בנוסף לסידור אני גם נותנת לנשים פתרונות איכסון ומלמדת אותן טכניקות של איך לשמור על הארגון של הארונות והבית.״

מה את הכי אוהבת בעבודה שלך?
״שזו עבודה מאוד מספקת. כי אני לא רק עוזרת ללקוחות שלי לסדר את הארון, אלא גם לסדר את הנפש. כשהבית מסודר יש שקט בנפש. כשאתה נכנס לארון, לחדר השינה שלהם, אתה נחשף לדברים הכי אישיים של הבן אדם. מכאן מגיעים הסיפורים הכי פרטיים שלהם. בזמן העבודה אנחנו מגיעים לשיחות נפש עמוקות. אתה יודע, לפעמים שמלה או סוודר בארון מזכיר להם מקרה מהעבר. עברתי כל כך הרבה בחיים ויש לי את הכלים לעזור, להקשיב ולתת להם אפשרות לפרוק ולשתף. כשאני יוצאת מהבית אני יודעת שעשיתי להן גם סדר בראש.
היה לי מקרה של זוג שעבר דירה ושניהם היו מאוד עסוקים. שבועיים אחרי המעבר הבית שלהם היה עדיין מלא בארגזים. הם חיו בבלאגן גדול. הבעל הוא זה שיצר איתי קשר ואמר לי שאם אני לא מגיעה לעזור להם הזוגיות שלהם תסתיים.
הגעתי וראיתי שני אנשים מיואשים בתוך הבית שלא יודעים מאיפה להתחיל. אז כן, עזרתי להם לארגן ולסדר את כל הבית. אבל אני תמיד אומרת שגם עזרתי להם להציל את הזוגיות.״

נשמע שאת ממש יוצרת קשר אישי עם הלקוחות שלך.
״כן, הזוג הזה הם חברים טובים שלי עד היום. בכלל, חלק גדול מהלקוחות שלי הופכים בסוף התהליך להיות חברים שלי. אני מוזמנת למסיבות שלהם, לארוחות ערב ולחגים. זה מכיוון שאני עוזרת להם הרבה מעבר לסידור הבית.
הכי חשוב לי הוא להעניק ללקוחות שלי חיים ללא סטרס. כשאני מסדרת להם את הארון והבית אני עושה להם סדר בחיים, חוסכת להם זמן וכסף והכי חשוב אני עושה הכל מאהבה.״

מה החלום שלך?
״החלום הוא להיות Marie Kondo הבאה. היא אייקון של מארגנת ומסדרת בתים והיא נתנה לי את ההשראה להיות יועצת לארגון בתים.״

 

לקביעת פגישה ופרטים נוספים:
747.288.7151

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE