הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בדרך לחנות הטבע לרכוש תוסף כורכומין? הנה 5 דברים שכדאי לדעת לפני
התבלין הכתום הפך כבר מזמן למזון על בעל סגולות בריאותיות יוצאות דופן, מה שהוביל אנשים רבים לרכוש תוסף תזונה ולהכניס אותו לתפריט היומי שלהם. אך כיצד יודעים איזה תוסף לרכוש? הנה כל מה שחשוב לדעת

הכורכום נחשב לצמח המרפא החזק ביותר בעולם, כזה המגיע עם מגוון רחב במיוחד של יתרונות בריאותיים. עם זאת, על מנת להשיג את הסגולות שמציע התבלין המיוחד הזה, יש לצרוך אותו בכמויות גדולות במיוחד, מה שמוביל אנשים רבים לרכוש כדורים או תמצית. איך כיצד יודעים מה התוסף הנכון והבריא ביותר? הנה כמה דרכים.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ראשית, נתחיל מכמה יתרונות מרכזיים של הכורכום:

מכיל תרכובות ביו-אקטיביות עם תכונות מרפא עוצמתיות

הכורכום מכיל כורכומין, חומר בעל תכונות אנטי-דלקתיות ונוגדות חמצון חזקות. כאמור, על מנת שהחומר אכן ישפיע יש לצרוך אותו בכמויות גדולות: דרך כדורים או תמצית כורכום.

בעל תכונה אנטי דלקתית

דלקות כרוניות מהוות את אחד הגורמים האחראים למחלות מערביות רבות. אם גם אתם סובלים ממחלות אלו ונוטים לקחת מולטי ויטמין כדי לטפל בהם, אולי כדאי שתעברו לכורכום - הכורכומין ידוע כחומר שיכול לעכב את המולקולות שמובילות לדלקות אלו.

מגדיל בצורה דרסטית את יכולת ניגוד החמצון של הגוף

לכורכומין יש השפעות נוגדות חמצון רבות עוצמה. הוא מנטרל את הרדיקלים החופשיים בעצמו, ואז מגרה את האנזימים נוגדי החמצון של הגוף.

משפר את יכולות המוח וגורם לסיכון נמוך יותר לחלות במחלות הקשורות למוח

הוא מגביר את רמת ההורמון BDNF (גורם נוירוטרופי מוחי), שמגדיל את הצמיחה של נוירונים חדשים ונלחם בתהליכים שונים של ניוון מוחי.

מעודד תהליכים שיכולים להפחית את הסיכון למחלות לב

יש לו יכולת השפעה על מספר גורמים נפוצים שמעודדים אותן. הוא משפר את תפקודי האנדותל ומשמש כסוכן אנטי דלקתי חזק וכנוגד חמצון.

שימושי במניעת ובטיפול במחלת האלצהיימר

המחלה הנפוצה ביותר של ניוון מוחי בעולם, והגורם העיקרי לדמנציה. לצערנו, כרגע אין אף תרופה היכולה לרפא את המחלה, ולכן כדאי למנוע אותה מלכתחילה. כורכומין יכול לחצות את מחסום הדם במוח והוכח שהוא מוביל לשיפורים שונים בתהליך הפתולוגי של המחלה.

דלקות פרקים מגיבות היטב לתוספי התזונה של הכורכום

כדורי כורכום או תמצית כורכום. דלקות הפרקים הן הפרעות נפוצות מאד, המאופיינות על ידי דלקות במפרקים. מחקרים הראו כי כורכומין יכול לסייע בטיפול בסימפטומים של דלקת פרקים ובמקרים מסוימים יעיל יותר מאשר תרופות אנטי דלקתיות.

לסיום, הנה מה שכדאי לדעת לפני שקונים תוסף כורכומין

טכנולוגיה מתקדמת: בדומה לשווקים אחרים, גם בשוק תוספי התזונה ככל שהטכנולוגיה מתקדמת, הופכים תוספי התזונה יעילים יותר. הקפידו על מוצרים המגיעים בטכנולוגיית סופט ג'ל. טכנולוגיית זו מאפשרת להכניס בכמוסה חומר נוזלי שמשתחרר מהר יותר בגוף, מה שתורם לספיגה יעילה יותר ולעוצמה רבה יותר. בנוסף, כמוסות סופט ג'ל מאפשרות בליעה קלה יותר מאשר טבליות. 

שמני כורכום: הקפידו על מוצרים המשלבים כורכומין ושמנים ארומטיים של שורש הכורכום. החיבור של שני חומרים אלו הוא המיטבי ביותר ומספק 100% תמצית כורכום טבעי. הטורמרונים מסייעים להגברת הקליטה והספיגה של הכורכומין בגוף ומחזקים את פעילותו גם לאחר הספיגה.

זמינות ביולוגית מוכחת מחקרית: הקפידו על מוצרים שהוכיחו את זמינותם הביולוגית. לדוגמא, תוספי תזונה עם פטנט BCM-95® הראו במחקרים שונים זמינות ביולוגית הגבוהה ב- 1000% יותר מתמציות כורכום סטנדרטיות. עוד נמצא כי זמן השהייה של מוצרים אלו בדם הוא ממושך יותר, בין 8-12 שעות, בהשוואה לתמציות כורכום אחרות.

יעילות קלינית שהודגמה מחקרית: לא פחות חשוב, הקפידו לבחור בתוספים שיעילותם הקלינית נבדקה מחקרית. 

אישור על ידי ארגוני בריאות: הקפידו על מוצרים בטוחים לשימוש, בעלי סטטוס של GRAS שניתן על ידי ה-FDA מנהל המזון והתרופות האמריקאי. בחרו תוסף נקי מתוספות ורעלים מזיקים וכזה עם תו תקן NON-GMO המבטיח שהמוצר מכיל מרכיבים שלא עברו הנדסה גנטית.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE