הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לאן נעלם קניה ווסט? מנהל העסקים שלו לשעבר מחפש אחריו כבר שבועיים
תומס סנט ג'ון מנסה להגיש תביעה על סך 4.5 מיליון דולר נגד הראפר, אך לא מצליח למצוא אותו פיזית ולהגיש לו את המסמכים. לפי הדיווחים, הוא נראה לאחרונה ב-18 בדצמבר

שמועות מסתובבות על כך שהראפר קניה ווסט, ששינה את שמו ל-Ye, נעדר זה תקופה - כאשר לשעבר מנהל העסק שלו מנסה להגיש נגדו תביעה על סך 4.5 מיליון דולר. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: רויטרס)

 

על פי דיווח של ה'סאן', תומס סנט ג'ון, שתובע את ווסט והחברה שלו Yeezy על משכורת שלכאורה לא שולמה, אמר לבית המשפט כי הוא לא מצליח למצוא את הראפר - שנראה לאחרונה בפומבי ב-18 בדצמבר. 

הדיווחים על כך החלו בציוץ של ה'דיילי לאוד', בו נכתב כי "קניה ווסט נעדר ומנהל העסקים שלו לשעבר לא מצליח למצוא אותו כבר שבועות". על פי המסמכים שהגיעו לידי אתר החדשות, סנט ג'ון ביקש מביהמ"ש ב-19 בדצמבר ארכה עד סוף מרץ להגשת התביעה. 

ולא רק קניה, מנהל העסקים לשעבר לא הצליח להגיע לצוות המשפטי של הראפר. "הודיעו לנו על משרד עורכי דין חדש עבור הנאשם, אבל לא קיבלנו נקודת תקשורת ספציפית", נכתב בתיק. "לאחר מכן נודע לנו על כך שמשרד עורכי הדין שזוהה כיועץ החדש, אינו קשור לנאשם. לפיכך, לא הצלחנו להגיע לנאשם באמצעות הסנגור".

"באופן כללי, התקשינו לאשר את הכתובת הנוכחית של קניה ווסט", נמסר. "למרות המאמצים הגדולים שלנו, לא הצלחנו לברר את כתובת המגורים הנוכחית שלו, ולפיכך, טרם הצלחנו להגיש את התביעה באופן אישי. במקום זאת, ניסינו לתת לו שירות בדואר במספר כתובות אפשריות".

 

 

לטענתו של סנט ג'ון, הוא ניסה להשיג את הראפר בביתו בקליפורניה בהידן הילס, במאליבו ובקאלבסאס. הוא הבטיח שהוא ימשיך לנסות להשיג את ווסט והלגיש לו את מסמכי התביעה, כולל על ידי שכירת "סוכנויות מתאימות" שיסייעו במעקב אחריו.

בתביעה המוגשת, סנט ג'ון אומר כי הוא לא קיבל שכר עבור תקופה של 18 חודשי עבודה אצל ווסט. עם זאת, לפי הדיווח בחדשות, הוא עבר רק שלושה חודשים והיה אמור לקבל תשלום של 300,000 דולר עבור כל אחד מהם. 

בינואר השנה, כפי שנכתב בתלונה, הראפר הפך ל"חמום מוח ואגרסיבי", ו"צרח" על סנט ג'ון ואמר שהוא לא רוצה לעבוד איתו יותר. 

"כאשר התעמת על ההתחייבות של 18 חודשי עבודה, מר ווסט אמר ש'תקופה של 18 חודשים הייתה בולשיט' ו-'אתה מטורף שחשבת שאני אעמוד בזה'". 

 

7% לא
93% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE