הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אנשים בריאים ומאושרים חושפים איך הם פותחים את היום
רוצים לקום מלאי אנרגיה? מאושרים ומסופקים? הנה כמה דרכים שחשפו אנשים שמצליחים לטפח שגרת בוקר אופטימית ובריאה. והחדשות הטובות הן שלגמרי אפשר לעשות את זה, בקלות מפתיעה

כולנו רוצים לקום בבוקר שמחים יותר, מלאי אנרגיה, השראה, רוגע ושלווה. אבל איך בדיוק עושים את זה? כעת, מספר אנשים בריאים ומאושרים חושפים את הסודות שלהם, וזה הזמן לטפח שגרה טובה יותר, בעיקר בשעות הבוקר, כך שתוכלו להבטיח כי היום שלכם יראה וירגיש נעים ורגוע יותר.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מדיטציה

מדיטציה לא חייבת להיות הליך ארוך וממושך כדי להיות יעילה. כך למשל רק הגדרת הכוונה שלכם ליום עוזרת לכם לחבר את הנפש והגוף, ומאפשרת לאפס ולאתחל את מערכת העצבים המרכזית. לכן, במקום לרוץ לשים את הקפה, קחו הפסקה קצרה. עשו נשימה עדינה במשך ארבע ספירות פנימה ונשימה החוצה במשך שמונה ספירות ושחרר את הרגשות השליליים.

הפסקה מהטלפונים

בשעות הבוקר לשום דבר או לאף אחד אסור להיכנס לזמן ולמרחב הזה. זה זמן לרפלקציה, כתיבה, סיעור מוחות וזרימה. זהו חלון קטן שפתוח וצריך לתפוס אותו כדי להשתמש בו. ברגע שהטלפון מופעל, מיילים נבדקים, קריאת חדשות, מענה לטקסטים וכו', החלון נסגר.

מקלחת טובה

מדובר על טקטיקה בריאה שלא רק עוזרת להרגיש ערני יותר, אלא גם משפרת את הריכוז בבוקר ולאורך כל היום. בקיצור, אל תוותרו על מקלחת נעימה וטובה בשעות הבוקר, לפני שמתחילים את היום.

טקסט מעורר השראה

אנשים בריאים מחפשים כל הזמן מקורות השראה כדי לשמור אותם במצב הנפשי הנכון. הקדישו עשר דקות לקריאת כל מאמר שיעזור לכם להשיג את המטרות שלכם. זה יכול להיות עסקי, אישי, קשור להערכה עצמית.

שומרים על אופטימיות

הדרך הטובה ביותר להילחם בפסימיות היא לשנות את המיקוד על ידי שאילת שאלות שיתנו לכם תשובות מועילות ועוצמתיות. למשל, שאלו את עצמכם: בשביל מה יש לי מספיק זמן? מה אני כבר עושה טוב? על מה אני אסיר תודה? איך אני רוצה שהיום ייראה?

הכרת תודה

התחלת כל יום בהתמקדות בהקרת הטוב שומרת על בריאותכם לטווח ארוך. כתיבת דברים שאתם אסירי תודה עליהם בכל בוקר משחררת הורמונים של הרגשה טובה שמכינים את הגוף שלכם לבריאות ואיכות חיים. רגש הכרת התודה מבטל פחד ומתח וכן מפחית את ייצור הקורטיזול - הורמון הלחץ. 

אימון קצר

תחילת היום בתנועה עושה פלאים לבריאות, זה מגרה את הנוירוטרנסמיטורים במוח ושומר אתכם צעירים יותר וזריזים מבחינה פיזיולוגית. כשאתם שמים אימון טוב ברשימת העדיפויות, אתם מחזקים את בריאות הלב וכלי הדם, מרסנים את התיאבון, מגבירים את התודעה ואת האושר הכללי.

ֿמרחב נקי ונעים

פינוי סביבת העבודה אולי לא נראה כמו עניין כל כך גדול, אחרי הכל, זה רק כמה ניירות וכוס קפה, אבל זה יותר על המסר המנטלי שהוא שולח למוח ולביטחון עצמי. "כשהמוח רואה עומס, הוא מעורר בושה, אשמה וחרדה, ויוצר בלבול וכאוס", מסביר ד"ר קנדי. "אם השולחן שלכם נקי ואתם מתיישבים לדבר הראשון בבוקר - וואו! - תחושה אחרת לגמרי. יש תחושה של העצמה, לוח נקי והתחלה חדשה". הוא מציע להסיר ניירות, תמונות, ציוד משרדי, שטויות תאגידיות, ספרים וכל דבר אחר שתוכלו לאחסן כדי לפנות מקום ליותר יצירתיות.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE