הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
משפחת החשוד ברצח ארבעה הסטודנטים בהצהרה ראשונה: "נמשיך לאהוב ולתמוך בבן שלנו"
חודש וחצי לאחר שארבעה הצעירים נדקרו למוות בשעת לילה מאוחרת, הרשויות הצליחו לשים את ידם על החשוד העיקרי. משפחתו: "אין מילים שיבטאו את העצב, מתפללים עבור הקורבנות כל יום"

משפחתו של החשוד ברצח ארבעת הסטודנטים מאוניברסיטת איידהו לפני כחודש וחצי, הגיבה לראשונה מאז מעצרו ביום שישי האחרון.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

בריאן כריסטופר קוהברגר בן ה-28 נעצר על ידי כוחות המשטרה המקומית וה-FBI בשעה 1:30 בלילה ביום שישי במזרח פנסילבניה, זאת בחשד כי דקר למוות את איתן צ'אפין בן ה-20, זאנה קרנודל בת ה-20, קיילי גונקאלבס ומדיסון מוגן, שתיהן בנות 21. זאת, אחרי חודש וחצי של חיפושים אחר החשוד העיקרי, מה שהטיל אימה על איידהו וקהילת מוסקבה בפרט.

כעת, משפחתו של קוהברגר פרסמה הצהרה ראשונה על ידי הסנגור הציבורי שלו, ג'ייסון א. לה-באר:

"אנחנו משתפים פעולה באופן מלא עם רשויות אכיפת החוק בניסיון לחפש  את האמת ולקדם את חזקת החפות שלו, במקום לשפוט עובדות לא ידועות ולהניח הנחות שגויות", מסרה המשפחה.

"אנחנו ניתן להליך המשפטי להימשך, וכמשפחה אנחנו נאהב ונתמוך בבן שלנו ובאח שלנו".

 

 

לגבי ארבעה הקורבנות, משפחתו של החשוד אמרה: "אין מילים שיכולות לבטא מספיק את העצב שאנחנו מרגישים, ואנחנו מתפללים כל יום עבורם… אנחנו מכבדים את הפרטיות בעניין זה, כדי שהמשפחה שלנו והמשפחה הסובלת מאובדן, יוכלו להתקדם בהליך המשפטי".

כזכור, החשוד בן ה-28 הוא סטודנט לתואר שני למשפט פלילי וקרימינולוגיה באונ' וושינגטון סטייט בפולמן, וושינגטון - כרבע שנה נסיעה מבית בו נדקרו למוות ארבעה הסטודנטים, אז ב-13 בנובמבר. 

 

66% לא
34% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE