הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עוד לפני הקפה: 6 סיבות לשתות מים עם לימון מיד לאחר הקימה
הם עשירים אשלגן, סידן, מגנזיום, ויטמינים, ברזל וסיבים. בנוסף, השילוב של מים עם לימון מגביר את מערכת החיסון ומשפר את המטבוליזם. ריכזנו עוד כמה סיבות נהדרות שיגרמו לכם לטפח את ההרגל הקטן הזה, בכל בוקר מחדש

מיד אחרי שאתם קמים, לפני הקפה, לפני ארוחת הבוקר, הקדישו לעצמכם שתי דקות והכינו כוס מים פושרים עם לימון סחוט. למה? ובכן, יש לא מעט סיבות בריאותיות, אך אנחנו החלטנו לרכז עבורכם את שש הסיבות הטובות ביותר. הנה הן.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


שיפור העיכול

שתיית מי לימון מעוררת הפרשת מיצי מרה המשפרים את העיכול. שתייה באופן קבוע יכולה לעזור בשטיפת הרעלים והחומרים המזיקים מהגוף ואף מונע הפרעות עיכול.

 עוזר לירידה במשקל

בזכות סיבי הפקטין שהלימון מכיל, ניתן לדכא תיאבון ולרסן את התשוקה לאוכל, כך שתוכלו לשלוט על כמות המזון שאתם אוכלים. השילוב המדהים של מים פושרים ולימון יוצר סביבת אלקליין שמאיצה את תהליך חילוף החומרים ושורפת שומן.

מנקה את העור

שתיית מי לימון מאיצה את חידוש העור, ניקוי מערכת הדם, ואף תורמת למראה עור בריא, צעיר וקורן יותר.

מתחזק את המערכת החיסונית

שתייה סדירה של מי לימון יכולה להגדיל את היכולת של הגוף להטמיע ברזל שמוביל למערכת חיסונית חזקה יותר. כמו כן, לימון מכיל ויטמין C, שמגן מפני שפעת והצטננות.

מניעת ריח רע מהפה

לימון מסוגל לנקות את הפה על ידי גירוי בהפרשת הרוק שהורס חיידקים שגורמים לריח רע מהפה.

מנקה את דרכי השתן

מי לימון יכולים לנקות את דרכי השתן מחיידקים, בנוסף גם לווסת את רמות ה- ph (מניעת התפשטות החיידקים הרעה) וממריץ את ייצור השתן. כמו כן, מי הלימון יגבירו את האנרגיה וישפרו את הבריאות הכללית שלכם.

מפחית את הסיכון למחלות לב וכלי דם

ויטמין C המצוי בשפע בלימון מכיל אנטי אוקסידנטים שמסייעים להגן על התאים בגוף מפני נזק שנגרם על ידי רדיקלים חופשיים וכשלים של המערכת החיסונית. בנוסף, הוא גם מפחית את לחץ הדם ומקטין על ידי כך את הסיכון למחלות לב וכלי דם ושבץ. 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE