הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הכל מתועד: הרגע שבו החשוד ברצח 4 הסטודנטים מאיידהו נעצר בכביש - ושוחרר
בחודש שעבר, לפני ששמו נקשר לפרשת הרצח המזעזעת, בריאן קוהברגר נסע עם אביו באינדיאנה - בהפרש של כעשר דקות הוא נעצר פעמיים על ידי המשטרה בשל עבירת תנועה

בחודש שעבר, לפני שנעצר כחשוד העיקרי ברצח ארבעת הסטודנטים מאיידהו, בריאן קוהברגר עוכב פעמיים על ידי המשטרה תוך דקות ספורות באינדיאנה, בזמן שנסע מאונ' וושינגטון סטייט לבית הוריו בפנסילבניה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

כפי שניתן לראות בתיעוד ממצלמת הגוף של השוטר, קוהברגר נעצר על ידי שוטרי תנועה כאשר נסע באינדיאנה עם אביו, ב-15 בדצמבר - חודש ויומיים לאחר שדקר למוות את ארבעה הסטודנטים הצעירים מאונ' איידהו. 

בתיעוד ניתן לראות את השוטר מתקרב למכונית היונדאי הלבנה - שנצפתה בסמוך לזירת הרצח והפכה לפרט המרכזי ביותר בחקירה שנמשכה כחודש וחצי - בסביבות השעה 10:50 בבוקר, כאשר קוהברגר ישב מאחורי ההגה ואביו לצידו. 

משטרת אינדיאנה מסרה כי בזמן שהשוטרים עיכבו את קוהברגר, הוא עדיין לא היה חשוד בפרשת הרצח - ולכן הוא שוחרר במהירות לאחר שהשוטר העיר לו על אי שמירת מרחק. 

דקות ספורות קודם לכן, בסביבות השעה 10:40, השניים נעצרו על ידי סגן מחלקת השריף של מחוז הנקוק, גם כן בגלל שנסע ללא שמירת מרחק. בשני המקרים, אנשי אכיפת החוק החליטו לשחרר את השניים עם אזהרה מילולית בלבד. 

 

 

בעצירה המתועדת, קולהברגר הודה בפני הקצין שהוא נעצר כמה דקות קודם גם בגלל שנסע קרוב מדי. השניים שוחחו, והשוטר שאל לאן הוא ואביו נוסעים, וכאשר ענו לו 'פנסילבניה', השוטר אמר: "זו נסיעה ארוכה. שמעתם פעם על מטוסים?", צחקק ושחרר אותם בידידות.

כזכור, קוהברגר התגורר בקמפוס אונ' וושינגטון בפולמן, כעשר דקות בלבד מהעיר מוסקבה - שם התבצע הרצח. 

כעת, החשוד בן ה-28 מואשם בארבעה סעיפי רצח מדרגה ראשונה של איתן צ'אפין וזאנה קרנודל, שניהם בני 20, ושל קיילי גונקאלבס ומדיסון מוגן, שתיהן בנות 21, שנמצאו דקורים למוות בביתם ב-13 בנובמבר. 

ביום שישי האחרון הוא נעצר בפשיטה של כוחות מיוחדים מיחידת SWAT בבית הוריו בפנסילבניה. גם המכונית בה נהג, יונדאי אלנטרה הלבנה, נתפסה ונמצאת בבדיקה, שכן המשטרה מאמינה שהיא הייתה בזירת הרצח. 

שעות לאחר פרסום תיעוד מעצרו ושחרורו בכביש, קוהברגר הסכים להסגרה מביתו במחוז מונרו, פנסילבניה, לאיידהו - זאת כדי לעמוד בפני ארבעה אישומי הרצח. 

 

 

75% לא
25% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE