הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כך ה-FBI אסף פרטים על הרוצח מאיידהו - ששינה את לוחית הרישוי של רכבו אחרי הרצח
מתברר כי הסוכנות הפדרלית ביקשה משוטרי אינדיאנה לעכב את בריאן קוהברגר במהלך נסיעתו בכבישי המדינה, כדי להשיג תצלומים של הפנים והידיים שלו

אחרי פרסום התיעוד בו שוטר מעכב את בריאן קוהברגר ואביו באינדיאנה, לפני שהוא נעצר רשמית כחשוד ברצח ארבעת הסטודנטים באיידהו - דיווחים מסבירים כי ה-FBI כבר חשד בו, וביקש מהמשטרה המקומית לאתר אותו להשיג תצלום של הידיים שלו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

מקור בסוכנות הפדרלית סיפר ל'פוקס ניוז' שצוות של ה-FBI עקב אחר קוהברגר ואביו במהלך הנסיעה שלהם מאונ' וושינגטון סטייט לפנסילבניה, אז הם עוכבו פעמיים על ידי שוטרים מקומיים בטענה לאי שמירת מרחק. 

מתברר כי הצוות פנה לשוטרי אנדיאנה וביקש מהם לעצור בצד את היונדאי אלנטרה הלבנה, זאת בגלל שהם היו צריכים להשיג תיעוד של החשוד, כולל תצלום של הידיים שלו. בשני המפגשים עם המשטרה, שהתרחשו בהפרש של כעשר דקות, הכוחות נתנו לקוהברגר ולאביו להמשיך בדרכם עם אזהרה מילולית בלבד.

וכך, כאמור, באותו הזמן הרשויות עדיין בנו את התיק נגד קוהברגר בן ה-28, שנעצר ביום שישי שעבר בפשיטה של כוחות מיוחדים מיחידת SWAT בבית הוריו בפנסילבניה. 

 

 

 כעת הוא מואשם בארבעה סעיפי רצח, של איתן צ'אפין וזאנה קרנודל, שניהם בני 20, ושל קיילי גונקאלבס ומדיסון מוגן, שתיהן בנות 21. 

בזמן שהרצח בו הוא חשוד, קוהברגר התגורר בקמפוס של אוניברסיטת וושינגטון בפולמן, כעשר דקות בלבד מהעיר מוסקבה - שם נדקרו למוות ארבעה הצעירים.

דיווח נוסף המחזק את החשדות נגד קוהברגר, מציין כי בן ה-29 שינה את לוחיות הרישוי שלו ימים ספורים לאחר הרצח. במשך שנים, היונדאי אלנטרה שבה נהג הייתה רשומה בפנסילבניה. אך ב-18 בנובמבר, חמישה ימים לאחר הרצח, קוהברגר שינה את הלוחיות לוושינגטון. 

סוכנת FBI לשעבר, ג'ניפר קופינדאפר, אמרה כי העיתוי של החלפת לוחית הרישוי הוא "בהחלט מעניין. אני מאמינה שהוא התחיל להיות מודאג מהעובדה שהוא משתמש ברכב שבו נסע בליל הפשע, לכן הוא כנראה רצה להחליף לוחית כך שאם מישהו ראה אותו, הוא יצליח לטשטש את עקבותיו". 

כזכור, קוהברגר הוא עוזר הוראה וסטודנט לדוקטורט במחלקת למשפט פלילי וקרימינולוגיה באונ' וושינגטון.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE