הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מומחית תזונה חושפת: זה מה שאת צריכה לעשות בשביל להפיק את המירב מהגוף והנפש
20 דקות אימון, תזונה נכונה, חלבון בכמות מספקת ועוד, אלה רק חלק מהדברים שיש להיצמד אליהם במטרה להגיע לאיזון מושלם בין גוף לנפש. ריכזנו עבורכם חמש עצות מרכזיות וחשובות שכדאי להכיר

כולנו רוצים להיות בריאים ולהרגיש טוב, אך כידוע, הדרך לשם דורשת לא מעט מאמץ ואנרגיה מהצד שלנו. החדשות הטובות הן כי באמצעות כמה שיטות די פשוטות, אפשר להפיק את המיטב לא רק מהגוף שלנו, אלא גם מהמצב הנפשי והרגשי. הנה חמש עצות כאלה. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


צריכת סידן כבר מגיל צעיר מאוד

צריכת סידן כבר מגיל צעיר מגבירה את הסיכוי ולאיזון במחזור החודשי. כמו כן, הצריכה של הסידן חשובה ומשמעותית ויש לה כמובן השלכות לעתיד, לצפיפות העצם בתקופות של שינויים הורמונליים בגיל מתקדם יותר. את הסידן אפשר לספק באמצעות צריכת מוצרי חלב, סויה וטחינה, שומשום מלא ועוד.  

כמות מספקת של אומגה 3 בכל גיל

צריכה נכונה ומספקת של אומגה 3 משפרת את זרימת הדם ברחם וכן את הקליטה של הריון. כמו כן, מחקרים מראים כי אומגה 3 מסייעת להתפתחות המוחית של העובר. אומגה 3 תוכלו למצוא בדג סלמון ובדגים מסוימים כמו בורי, פורל, לברק וברמונדי. האומגה 3 משפיעה על היכולת הקוגניטיבית כבר מגיל צעיר ושומרת על נפח המוח גם בגיל מבוגר. בצריכה נכונה יש יותר סיכוי לשמור על היכולות הקוגניטיביות בגיל מבוגר. אם אינך אוכלת דגים, תוכלי להשלים דרך זרעי פשתן, זרעי צ'יה, אגוזי מלך ועוד בתפריט היומי.

מאכלים המכילים קרוטן

הקרוטן נמצא בירקות כתומים כמו גזר, דלעת, בטטה וגם בעלים ירוקים. מחקרים הראו שככל שהצריכה של הקרוטן גבוהה יותר, יש בעור פחות נגעים ופחות קמטים. לכן שווה לטפח ולצרוך אותו כבר מגיל צעיר. נוסף על כך, הוא עוזר לראיית לילה, שומר על לחות העור ועל רקמות לחות, ולכן כדאי להכניס אותו לתפריט היומי.

להכין מראש מנות של ירקות ופירות שישתלבו בתפריט 

נוגדי חמצון נצרכים באמצעות אכילת ירקות ופירות וגם דגנים, קטניות, אגוזים, שקדים וזרעים. הם מחזקים את מערכת החיסון ומפחיתים תחלואה של מחלות קשות, מנטרלים רעלים בגוף ומסייעים לכבד לעשות זאת, ובכך הגוף מוגן יותר. לאישה מומלץ לאכול לפחות שישה ירקות ביום - בסלט, במרק, וגם באכילת ירקות שלמים טריים. אפשר ליהנות גם ממיץ פרי ומיצי ירקות כמקור אספקה טוב.

הכניסי לתזונה חלבון מהצומח

לנשים יש נטייה חזקה יותר להשמנה מגברים, והקצב המטבולי שלהן נמוך יותר. ככל שכמות החלבון בתפריט גבוהה יותר, הקצב המטבולי וקצב צריכת האנרגיה גבוהים יותר. כדי לבלום את הנטייה לייצר ולצבור שומן, חשוב להקפיד על יותר חלבון בתפריט. אפשר להשיג חלבון מהצומח - למשל, הצירוף של דגנים וקטניות באותה ארוחה נותן לנו השלמה של חלבונים.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE