הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
״היא בהריון בוודאות״: הלוק של סלינה גומז בטקס גלובוס הזהב הצית גל שמועות ברחבי הרשת
הזמרת הגיעה השבוע לטקס ההוליוודי היוקרתי כשהיא לבושה בשמלה שחורה ורחבה ואף הניחה פעמים רבות את ידיה על בטנה. כעת, המעריצים של גומז משוכנעים כי מדובר על הריון ראשון של הכוכבת הצעירה

סלינה גומז היא אמנם אחת הכוכבות הכי נחשקות ואהובות בביצה ההוליוודית, אך כידוע, בשנים האחרונות החליטה הזמרת לקחת צעד אחורה ולהתרחק לא רק מאור הזרקורים אלא גם מהרשתות החברתיות. לכן, היה זה מעט מפתיע כאשר הופיעה לפני ימים מספר הכוכבת הצעירה בטקס גלובוס הזהב.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בטקס המדובר, לבשה גומז שמלת קטיפה שחורה ורחבה, כאשר פעמים רבות, כאמור, אף הניחה את ידיה על בטנה. הלוק של הזמרת הצליח להצית גל שמועות רחבי הרשת, וכעת המעריצים משוכנים - סלינה נמצאת בהריון ראשון. ״מדוע היא מניחה ככה את היד על הבטן?״, ״מעולם לא ראיתי את סלינה בשמלה כזו רחבה״, ״היא בהריון בוודאות״, אלו רק חלק מהתוגובת שרצות כעת ברשתות החברתיות.

לפי הדיווחים, גומז הגיע לטקס גלובוס הזהב עם אחותה הקטנה, ואולי זה בכלל מה שעורר את המחשבה בקרב המעריצים של הכוכבת הצעירה. בנוסף, רבים מתחו ביקורת על פניה של הכוכבת, אשר היו מתוחות ונפוחות במיוחד, מה שיכולה להיות תופעה של הריון, אך גם, כידוע, תופעה של יותר מדי ניתוחים פלסטיים ובוטוקס. 

85% לא
15% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE