הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נהג הטסלה שמטיל אימה בכבישי קליפורניה
לפחות חמש תקריות שונות אירעו עם אותו נהג טסלה, הנוסע ללא לוחית רישוי, כאשר בתיעוד האחרון ניתן לראות כיצד הוא יוצא מרכבו - והולם עם מוט ברזל במכונית שלפניו

סרטון ממצלמת רכב תיעד רגעים מפחידים בהם נהג טסלה כועס יוצא מרכבו עם מוט מתכת ומכה בצד הדלת, במה שככל הנראה מדובר בתקיפה החמישית לפחות של אותו חשוד. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

התקרית האחרונה שתועדה התרחשה ביום רביעי בסביבות השעה 8:00 בבוקר, בכביש המהיר 2 לכיוון דרום, באזור גלנדייל. 

בתיעוד נראה גבר בחולצת טריקו ירוקה, ג'ינס כהה ומסכה שחורה יוצא במהירות מהטסלה האפורה שלו, שנוסעת על הכביש ללא לוחיות רישוי, מתקרב במהירות לרכב שמאחוריו ומתחיל להלום בצד הדלת של הנהג. אחרי כמה מכות הנשמעות בסרטון, החשוד חוזר למכונית שלו ונוסע משם.

"בהתחלה חשבתי, 'אני צריך לדרוס אותו עם המכונית שלי? מה עלי לעשות'?", אמר הנהג שהותקף, שביקש לא להזדהות, בראיון לתחנת החדשות KTLA. "אז ניסיתי להישאר מרוכז ולחשוב, 'אני לא רוצה להפוך מקורבן לעבריין ברגע אחד'".

 

 

הנהג הנפגע סיפר כי הוא התחיל לצלם את נהג הטסלה משתולל על הכביש, לאחר שראה אותו מכוון למכונית אחרת על הכביש המהיר באותו הבוקר. בצילומים, הטסלה עוקבת אחר מכונית סדאן לבנה, אז הנהג החשוד רעול הפנים יוצא מהמכונית ומנסה לרסק את הרכב השני - ובורח.

נהגת הסדאן הלבנה סיפרה לחדשות שהיא צפרה לטסלה כי לקח לנהג יותר מדי זמן להתמזג לנתיב, אלא שזה כנראה עורר את זעמו של החשוד. "הרגשתי שהוא עומד לשבור לי את החלונות או למשוך אותי החוצה", סיפרה. 

 

 

נהגים אחרים ברחבי דרום קליפורניה שיתפו סרטונים המראים ככל הנראה את אותו נהג הטסלה תוקף רכבים באטווטר וילג', אקו פארק ופסדינה במהלך החודשים האחרונים. 

אישה אחת אמרה שהיא נתקלה באותו נהג, לבוש גם כן בחולצת טריקו ירוקה דומה ובג'ינס כהה, באטווטר וילג' לפני חודשיים, כאשר הוא תקף אותה ללא כל פרובוקציה מצידה. 

בתיעוד שהיא פרסמה ניתן לשמוע את החשוד צועק לה: "כדאי שתצאי מחוץ לקליפורניה ותחזרי למקום ממנו באת", ואילו היא ענתה לו: "אתה אפילו לא יודע מאיפה אני, אני נולדתי וגדלתי באל.איי". 

 

 

בעוד סרטון אחר שצולם ממצלמת פלאפון, החשוד יוצא מהטסלה שלו ומכה, עם ידו, את המכונית שמלפניו.

 

 

הקלטה אחרת מאקו פארק מראה את נהג הטסלה, לבוש באותה חולצה ירוקה, פוגע עם צינור ברזל במכונית בכביש המהיר 101.

כל אחד מאותם נהגים שנפגעו הגישו תלונה למשטרה, וסיירת הכביש המהיר של קליפורניה פתחה בחקירה. 



6% לא
94% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE