הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
היעלמותה של בת ה-4 מאוקלהומה: האפוטרופוס שלה נעצר בחשד לרצח - למרות שגופתה לא נמצאה
הרשויות לא פרסמו האשימו את איבון אדמס בן ה-36 ברצח, אך בינתיים הוא כלוא באריזונה ונמצא בתהליך הסגרה לאוקלהומה. אשתו גם כן מואשמת בהזנחת ילדים, והחיפושים נמשכים במרץ

זוג נשוי שמשמש כאפוטרופוס של אתנה בראונפילד בת ה-4 מאוקלהומה, שנעדרת לפחות מיום שלישי, נעצר והואשם בגין הזנחת ילדים, כאשר הגבר חשוד גם ברצח מדרגה ראשונה על אף שהילדה טרם נמצאה. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

איבון אדמס בן ה-36 נעצר ביום חמישי בגין סעיף של הזנחת ילדים, ויממה לאחר מכן התובעים הצהירו כי הוא עומד גם בפני אישום של רצח בכוונת תחילה - אם כי לא מסרו פרטים נוספים על מה הוביל להאשמות הללו.

"אנחנו עדיין מחפשים אותה", אמר ברוק ארבייטמן, דובר משרד החקירות של אוקלהומה (OSBI), והוסיף כי אדמס מוחזק בבית כלא בפיניקס והוא בתהליך הסגרה לאוקלהומה. 

לפני כן, הרשויות עצרו את אשתו של אדמס, אליסיה בת ה-31, בגין שני סעיפים של הזנחת ילדים, והיא נמצאת במעצר בכלא במחוז קאדו באוקלהומה.

 

 

כזכור, לרשויות נודע לראשונה על היעלמותה של אתנה ביום שלישי, כאשר עובדת דואר התקשרה למשטרה ודיווחה על ילדה קטנה מסתובבת לבדה ברחוב בעיר סיריל, מחוץ לביתם של בני הזוג אדמס. אז התברר כי אותה ילדה, עדינה, היא אחותה בת ה-5 של אתנה, שאותרה ללא פגע. מאז, הרשויות מחפשות אחר אתנה. 

על פי החקירה, ייתכן שאתנה נעלמה ארבעה ימים לפני שהרשויות ידעו על כך, כלומר מה-6 בינואר. 

אתנה ועדינה היו תחת חסותם של בני הזוג אדמס, אם כי לא ברור באיזו מסגרת. דיווחים בתקשורת טוענים כי בני הזוג נפרדו בתקופה האחרונה. 

על פי הדיווחים, הרשויות היו בקשר עם הוריה של אתנה, אך סירבו לספק מידע נוסף על נסיבות המקרה. 

כוחות משטרה, אנשי חילוץ ומתנדבים רבים עורכים חיפושים כדי לנסות לעלות על עקבותיה של בת ה-4. "אני לא מתכוון לקרוא לזה ראיות, אבל אנחנו מוצאים דברים ברחבי העיר שיכולים לעזור במקרה הזה", אמר ארבייטמן.



0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE