הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הצצה נדירה לעולם הטניס: ״ברייק פוינט״
סדרת הדוקו החדשה של נטפליקס עוסקת בשנה שחלפה על ענף הטניס, שהייתה אחת השנים הדרמטיות בתולדות הספורט. הפרקים כוללים ראיונות נדירים, המהווים הצצה יוצאת דופן אל מאחורי הקלעים של אחד מענפי הספורט המצליחים בעולם

סירינה וויליאמס ורוג'ר פדרר, שתי אגדות הטניס המצליחות פרשו בשנה החולפת, מה שהפך את שנת 2022 לאחת השנים הדרמטיות בענף. כעת, מגיעה סדרת דוקו חדשה המעניקה הצצה למה שבאמת קרה מאחורי הקלעים, והתוצאה מרתקת לצפייה. כמו כן, הדוקו החדש עוסק גם בטורניר ווימבלדון אשר החרים טניסאיות וטניסאים רוסים ובלארוסים, סוגייה מורכבת לכשעצמה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


המצלמות של נטפליקס עקבו במהלך השנה אחר כמה מהטניסאים והטניסאיות הבולטים של התקופה האחרונה, בדגש על כוכבים עולים. התוצאה היא סדרת הדוקו "ברייק פוינט" שצפויה לעלות בשני חלקים - חמישה פרקים בשבוע הקרוב, ועוד חמישה פרקים נוספים במהלך חודש יוני.

ענקית הסטרימינג הצליחה לקבל גישה נדירה אל מאחורי הקלעים של עולם הטניס ועקבה אחרי הטניסאים והטניסאיות במהלך אימונים, במשחקים בטורנירים גדולים, בניצחונות, בהפסדים, בבתי המלון שהם שוהים בהם, בבתיהם הפרטיים ועוד. על ההפקה אחראי הצוות שיצר את סדרת הדוקו המצליחה "פורמולה 1: המרוץ לניצחון" ששמה את אליפות פורמולה 1 על המפה - ונראה שהמטרה היא לייצר אפקט דומה גם לעולם הטניס, שחווה בתקופה האחרונה לא מעט טלטלטת.

הסדרה מספקת הצצה נדירה אל מאחורי הקלעים של עולם הטניס וגם לתוך ראשם המורכב של הספורטאים שמובילים את הענף בשנים האחרונות. "ברייק פוינט" לא עוקבת רק אחרי שחקנים ושחקניות, הם גם מתראיינים בכנות מפתיעה,  כמו גם המאמנים, הסוכנים, בני המשפחה, ובני ובנות הזוג שלהם.

חמשת הפרקים הראשונים עוקבים אחרי ניק קיריוס, מתאו ברטיני, איילה טומליאנוביץ׳, טיילור פריץ, מריה סקארי, פאולה באדוסה, אונס ג'אבור, פליקס אוז'ה-אליאסים וקספר רוד. כולם אגדות טניס בינלאומיות. גם מתראיינים כוכבי עבר, כמו מריה שראפובה, אנדי רודיק, כריס אוורט, מרטינה נברטילובה ועוד. הראיונות מספקים תובנות מעניינות ומציפים נושאים חשובים כמו בדידות שחווים הטניסאים והטניסאיות, אשר נאלצים להתמודד לבד עם המחשבות הטורדניות שלא עוזבות אותם גם בניצחונות וגם בהפסדים.

לבסוף האויב הכי גדול שלהם הוא הם עצמם והיצר שלא מרפה מהם לרגע. בהתאם לכך, גם עולים נושאים חשובים נוספים, כמו הקשיים הנפשיים, המחיר שנשים טניסאיות משלמות כשזה נוגע להקמת משפחה,  ועוד. "ברייק פוינט" היא סדרה חשובה שידברו עליה עוד הרבה, המביאה למסך הקטן לא רק את הקשיים והמורכבויות אלא גם את האחווה של הטניסאים והטניסאיות, אשר חלקם מכירים זמן רב ומתאמנים יחד מגיל צעיר. כאמור, מדובר על הזדמנות חד פעמית לראות את ענף הטניס מנקודת מבט אחרת, וזו בשורה מרעננת לכשעצמה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE