הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לפחות שמונה פצועים באירוע ירי המוני בפלורידה
אש נפתחה במהלך אירוע בפורט פירס שהתקיים לציון יום מרטין לותר קינג, כאשר לפחות שני בני אדם נוספים נפצעו כאשר קהל מבוהל רץ לכל עבר. "זירה כאוטית"

לפחות שמונה בני אדם נפצעו, אחד במצב קשה, בתקרית ירי המוני באירוע ליום מרטין לותר קינג בפלורידה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

האש נפתחה בסביבות השעה 5:20 בערב, במהלך תערוכת מכוניות ויום כיף משפחתי שנערך לכבוד ציון היום, והתקיים בפארק אילוס אליס בפורט פירס.

הצהרת המשטרה ציינה כי שמונה בני אדם נפגעו כתוצאה מהירי ונשלחו לבתי החולים, אחד מהם באורח קשה מאוד. אנשים נוספים נפצעו בעקבות הכאוס שנוצר מהירי, ונרמסו על ידי קהל מבוהל שנס על נפשו. על פי עדכון בית החולים, כולם צפויים לשרוד.

"בשלב זה, יש לנו שמונה אנשים עליהם אנחנו יודעים שנמצאים בבתי החולים", אמר סגן ראש מחוז סנט לוסי, בריאן הסטר, לעיתונאים. "היו לנו שני אנשים נוספים שנפצעו במהלך התקרית, אחרי הירי עצמו… שנפגעו ממכונית או נרמסו על ידי ההמון כשאשים רצו לכל עבר".

 

 

הסטר תיאר זירה "כאוטית", ואמר שבמזל כוחות הצלה שהיו במקום כחלק מהאירוע, הצליחו להעניק טיפול מהיר לקורבנות, בעזרת אנשים מהקהל שסייעו במאמץ.

"כאשר נשמעו היריות החל כאוס המוני, כפי שאתם יכולים לדמיין. היו פה כאלף אנשים באירוע. וכאשר האש נפתחה, אנשים פשוט רצו לכל הכיוונים… אנשים התחבאו מאחורי מכוניות, התחבאו מאחורי כל דבר שהם יכולים", סיפר.

בשלב זה, המשטרה לא עצרה חשודים בירי, והחוקרים אוספים מידע מהאנשים שנכחו באירוע. הסטר אמר כי ידוע על חשוד אחד, אך על סמך ראיות שנאספו בזירת הפשע, ככל הנראה ישנם חשודים נוספים בירי שכן "היו שני אזורים שונים באירוע בהם נורו יריות".

לבסוף, הסטר הביע את אכזבתו מאירוע ירי שכזה במהלך יום החוגג את מורשתו של מרטין לותר קינג, שהוביל מאבק עיקש נגד אלימות ובעד זכויות האזרח. "זה עצוב שזה קורה ביום שבו אנחנו חוגגים את פועלו של מנהיג שעסק בשלום ושוויון, וניסה לפתור את מחלוקת האלימות".

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE