הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נחשף קשר בין בריאן קוהברגר לאחת הסטודנטיות שנרצחו
מקור משטרתי אנונימי סיפר לחדשות כי שבועות בודדים לפני הרצח, החשוד העיקרי שלח מספר הודעות לאחת הקורבנות - אם כי מעולם לא קיבל תגובה

דיווח חדש חושף כי בריאן קוהברגר, החשוד ברצח ארבעת הסטודנטים באיידהו, שלח לכאורה לאחת מהקורבנות סדרה של הודעות באינסטגרם, שבועות לפני שנרצחה. 

 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


קוהברגר וארבעת הסטודנטים שנרצחו (צילום: רויטרס, אינסטגרם)

 

בראיון לעיתון 'פיפל', מקור משטרתי שביקש להישאר אנונימי, סיפר כי באוקטובר, שבועות בודדים לפני הרצח שהתרחש ב-13 בנובמבר, קוהברגר בן ה-28 יצר קשר באינסטגרם עם אחת מהסטודנטיות שנרצחו, ומספר פעמים שלח לה הודעות בניסיון למשוך את תשומת ליבה. 

"הוא שלח מספר פעמים ל-DM של אחת הבנות, אבל היא לא הגיבה. בעיקרון, הוא רק כתב, 'היי, מה שלומך?', אבל הוא עשה את זה שוב ושוב", סיפר המקור, אם כי הוא לא ציין למי משלוש הסטודנטיות נשלחה ההודעה, אם כי הוא עקב באפליקציה אחר שלושתן, על פי הדיווחים. 

כמו כן, הוא לא אמר אם הצעירה שהתעלמה ממנו עשתה זאת בכוונה, או שההודעה ששלח לה הגיעה לתיקיה אחרת, לשם נשלחות הודעות מאנשים זרים. בשלב זה, החוקרים "עדיין מנסים לקבוע עד כמה הקורבנות היו מודעים לקיומו" של קוהברגר. 

 

(צילום: Shutterstock)

 

כאשר ישנן השערות כי החשוד התעצבן מכך שהוא לא קיבל תגובה, המקור האנונימי אמר: "אין שום אינדיקציה לכך שהוא היה מתוסכל מחוסר התגובה שלה". 

כזכור, אחת הקורבנות, קיילי גונקאלבס, התלוננה בפני חבריה כי מישהו עוקב אחריה, אך לא ברור אם יש קשר בין הדברים.

בינתיים, קוהברגר טוען לחפותו בהאשמות בדקירה למוות של גונקאלבס ומדיסון מוגן, שתיהן בנות 21, ואיתן צ'אפין וזאנה קרנודל, שניהם בני 20 - זאת על אף שיש ערימה של ראיות המכוונות נגדו.

עם זאת, מומחה לקרימינולוגיה אמר כי ייתכן שקוהברגר השאיר בכוונה בזירה את נדן הסכין עם שאריות דם, זאת כחלק מ"צעד חכם להפליא" שנועד להטעות את החקירה, ובכך לברוח מהרשעה.




0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE