הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
יותר מגייטס ובאפט ביחד: הונו של האיש העשיר בעולם ממשיך לצמוח
ברנאר ארנו הצרפתי עשיר כעת יותר ממייסד מיקרוסופט וברקשייר האת'וויי ביחד, אחרי שצבר פער של יותר מ-60 מיליארד דולר ממאסק. התאגיד שלו, LVMH, הוא בין 14 שווי הערך בעולם

האיש העשיר בעולם ברנאר ארנו, שפורבס העריך את הונו ב-214 מיליארד דולר, ממשיך לשבור שיאים עם הזינוק באיגוד שלו LVMH.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: Getty Images)

 

ונראה שהאדם עם ההון הגדול על פי כדור הארץ ימשיך להחזיק בתואר. אחרי שבדצמבר זכה בתואר הנחשק ולקח אותו מאילון מאסק, לארנו הצרפתי יש כעת יתרון גדול של יותר מ-60 מיליארד דולר על פני מייסד טסלה ו-SpaceX, שזה 40 אחוזים יותר. 

הקבוצה של ארנו, LVMH, כוללת את לואי ויטון, דיור, טיפאני ושות', פנדי וחברות אופנה יוקרתיות רבות, כמו גם חברות יין ואלכוהול. 

הפער בעושר מתרחב גם אל מול המתחרים האחרים, כאשר ההון המוערך של ארנו שווה כעת לזה של שני מיליארדרים אחרים יחד הנמצאים ברשימת עשרת העשירים בעולם: וורן באפט וביל גייטס. 

הונו של באפט, מייסד קבוצת ברקשייר האת'וויי, עומד כעת על 109 מיליארד דולר, ואילו העושר של מייסד מיקרוסופט הוא 104 מיליארד דולר. יחד הם שווים 213 מיליארד דולר, שזה מיליארד פחות מערך האימפרייה של ארנו.

המיליארדר הצרפתי לא חוגג רק את העוושר הפרטי שלו. ההון של התאגיד שלו LVMH עלה על זה של טסלה, וחצה את רף 400 מיליארד האירו. הקבוצה של ארנו מדורגת כעת במקום ה-14 ברשימת החברות עם הערך הגבוה ביותר בעולם, כאשר היא הראשונה באירופה, לפני נסטלה השוויצרית וקבוצת התרופות הדנית, נובו נורדיסק. 

במהלך ששת החודשים האחרונים, המחיר של LVMH זינק ב-30 אחוזים, בעוד שזה של אפל ירד ב-8 אחוזים, אמזון ב-15 אחוזים, גוגל ב-16 אחוזים, מטא ב-19 אחוזים וטסלה בצניחה עם 45%. 



0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE