הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הצעד הבא של דה-סנטיס: חוק האוסר על חובת מסכות וחיסונים
המושל הרפובליקני ממשיך במאבק העיקש שלו, ומבטיח לתושבי פלורידה שכל אחד יוכל להחזיק בדעה משלו ולא להיות כפוף "לנרטיב המועדף על הקהילה הרפואית"

מושל פלורידה, רון דה-סנטיס, מתכוון לקחת צעד אחד קדימה במאבק שלו נגד המדיניות הפדרלית אל מול הקורונה, ובקרוב יציג חקיקה נגד חובת מסכות וחיסונים במדינתו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: Getty Images)

 

אם יעבור, החוק שקיבל את הכינוי 'חופש קבוע' יאסור על בתי ספר ועל עסקים פרטיים לדרוש לעטות מסכות או לחייב להציג הוכחת חיסונים. החקיקה גם תגן על אנשי רפואה מחובת ציות למעסיקים שלהם לגבי הבעת דעות שונות על חיסון הקורונה ובטיחותו. 

המושל הרפובליקני חשף את הצעת החוק ביום שלישי, כאשר לצידו עמד המנתח הכללי של פלורידה ג'וזף לדאפו, שגם כן סטה מהמיינסטרים וגינה את כל המנדטים שהוחלו בתקופת הקורונה. 

"אני מאמין שהרפורמות המעוגנות האלה יהיו מאוד מאוד טובות. אנשים יוכלו לחיות בשקט נפשי", אמר דה-סנטיס, שהוסיף כי ההצעה תגן לצמיתות על "זכותם של תושבי פלורידה לא להסכים עם הנרטיב המועדף על הקהילה הרפואית. "זה הולך לקרות, ואתם לא צריכים לדאוג בקשר לזה כל עוד אני המושל".

דה-סנטיס טען כי מדיניות הקורונה המקלה איתה התנהל במהלך שיא המגפה, למעשה זירזה את הפריחה הכלכלית של המדינה שלו והביאה תושבים חדשים רבים אל הסאנשיין. 

"כשהעולם איבד את העשתונות שלו, פלורידה הייתה מקלט של שפיות, היא שימשה בסיס חזק לחופש. הצעדים הבאים יבטיחו שפלורידה תישאר כזו, תוביל ותספק הגנה לחופש הביטוי עבור הרופאים", אמר המושל, שנחשב לדמות מובילה שתעמוד בראש המפלגה הרפובליקנית ויתמודד לנשיאות 2024. 

בחודש שעבר, דה-סנטיס קרא לחבר מושבעים גדול לחקור "פשעים ועוולות" הקשורים ליסונים נגד הקורונה, והקים את הוועדה לשלמות בריאות הציבור שמטרתה להוות אלטרנטיבה למרכז לבקרת מחלות ומניעתן (CDC), אשר לטענתו איבדה את אמון הציבור. 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE