הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טרגדיה בבית חולים בפלורידה: בת 76 ירתה למוות בבעלה הסובל ממחלה סופנית
בהלה גדולה נרשמה בבית החולים בדייטונה ביץ' ביום שבת, בעקבות קולות ירי שנשמעו מהקומה ה-11 של המבנה, בו מאושפזים עשרות חולים קשים ■ מפקד המשטרה חשף כי האישה תכננה לירות בעצמה, אך לא הייתה מסוגלת. כעת היא צפויה לעמוד לדין בגין רצח

אישה בת 76 ירתה למוות בבעלה, שהתמודד עם מחלה סופנית, באחד מבתי החולים בעיר דייטונה ביץ' בחוף המזרחי של פלורידה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אלן גילינד על רקע בית החולים שבו התרחש הירי

 

לפי המשטרה המקומית, כוחות רבים הוזעקו למרכז הרפואי AdventHealth אתמול (שבת) בעקבות הדיווחים על ירי במקום.

עם הגעתם, הם עלו לקומה ה-11 של הבניין ומצאו את אלן גילינד כשהיא מתבצרת בתוך החדר של בעלה, ג'רי. "כוחות המשטרה הצליחו לבלבל את האישה ולגרום לה להוריד את כלי הנשק במשך מספיק זמן כדי לירות בה באמצעות כלי נשק שאינו קטלני", הסביר ג'קרי יאנג, מפקד המשטרה המקומית. 

 

 

גילינד נעצרה וצפויה לעמוד לדין בגין רצח.

בחקירתה האישה סיפרה שמחלה סופנית אובחנה בבעלה, ולפני כשלושה שבועות "הם החליטו שאם מצבו ידרדר היא תסייע לו לסיים את חייו", חשף יאנג.

 

אילוסטרציה

 

"אני חושב שהתוכנית הייתה לבצע רצח והתאבדות, אז היא ירתה בו אבל בשלב מסוים החליטה שהיא לא מסוגלת להתאבד", מפקד המשטרה אמר במסיבת עיתונאים.

עוד חשף יאנג כי הבעל ידע שהירי יתבצע היום, אך לא ברור במשך כמה זמן היה מאושפז בבית החולים, ובשלב זה גם לא נמסר מאיזה מחלה סבל.

"אני רוצה להודות לצוות השוטרים, שדאג לפנות עשרות מטופלים מהמקום. מבחינה לוגיסטית, מדובר בסיוט. רוב המאושפזים בקומה זו מחוברים למכונות הנשמה, כך שלפנות אותם זו לא משימה קלה".

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE