הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דרום-מערב ארה"ב מתחת לאפס: מיליוני תושבים מתמודדים עם גל קור חריג
מזג אוויר חורפי במיוחד פוקד מספר מדינות בדרום-מערב ארצות הברית, כולל את אריזונה ונבאדה. בעיר פלגסטף, לא רחוק מהפארק הלאומי גרנד קניון, דווח על כמות שיא של שלג שלא נראתה מזה ארבעה עשורים

גל קור חריג צפוי להמשיך לפקוד את מדינות דרום-מערב ארצות הברית במהלך הימים הקרובים, ביניהן אריזונה, ניו מקסיקו, נבאדה ויוטה - כך על פי שירות מזג האוויר הלאומי (NWS).

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


שלג בפלגסטף בסוף השבוע

 

לפי ה-NWS, טמפרטורות קפואות צפויות להירשם בחלקים נרחבים באריזונה ונבאדה, כאשר בצפון אריזונה הטמפרטורה צפויה לצנוח למינוס 18 מעלות צלזיוס. 

בפלגסטף, עיר שנמצאת בגובה 2,100 מטר וכ-200 ק"מ צפונית לפיניקס, נערכים לכמויות גדולות נוספות של שלג, לאחר שהעיר שברה שיאים של ארבעה עשורים.

 

 

בהרי סיירה ואזור אגם טאהו בצפון נבאדה צפויה לנשוב רוח במהירות של כ-160 קמ"ש, שאף תביא עמה גלי קור שעלולים להגיע למינוס 32 מעלות צלזיוס.

עבור רוב הערים במדינות אלה מדובר בטמפרטורה הנמוכה ב-10 עד 20 מעלות מהרגיל לעונה.

 

הכניסה הדרומית לפארק הלאומי גרנד קניון, הבוקר (צילום: NWS)

 

בשירות מזג האוויר הלאומי באלבקרקי (ניו מקסיקו) הסבירו שהסערה החריגה תגיע לשיא במהלך הלילה, ותישאר באזור לפחות עד יום שלישי בבוקר.

באגם מורמון, דרומית לפלגסטף, הטמפרטורה הגיעה אתמול (שבת) למינוס 27 מעלות צלזיוס. גל הקור מגיע עד לגבול נבאדה-יוטה, שם נמדדו מינוס 23 מעלות צלזיוס.

 

 

בנמל התעופה הסמוך לפארק הלאומי גרנד קניון דווח אתמול על מינוס 26 מעלות צלזיוס, כאשר בנמל התעופה של פלגסטף דיווחו על מינוס 19.5 מעלות.

בפלגסטף אף צופים שתרד כמות גדולה של שלג, לאחר שעד כה העיר רשמה לא פחות מ-1.47 מ' של שלג במהלך החודש הנוכחי. מדובר בינואר המושלג ביותר בעיר מאז 1980, ואחד החודשים הכי מושלגים בעיר מאז 1898.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE