הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קליפורניה מדממת: הרוג אחד ושבעה פצועים באירוע ירי באוקלנד
כל הקורבנות הועברו לבתי החולים באופן עצמאי, ולאחר מכן דווח כי הרופאים קבעו את מותו של אחד מהם. בשלב זה לא ברור מה הוביל לירי, אך המשטרה מאמינה כי היו מספר חמושים

אירוע ירי קשה נוסף אירע בקליפורניה, כאשר אדם אחד נהרג ושבעה נוספים נפצעו ביום שני בערב בתחנת דלק באוקלנד. זאת שעות בודדות לאחר טבח שגבה את חייהם של שבעה בני אדם, שהגיע פחות מיומיים אחרי אירוע ירי המוני בו מתו 11 איש.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

הירי דווח בסביבות השעה 6:00 בערב בתחנת דלק בשדרות מקארתור, כך נמסר מהמשטרה המקומית במסיבת עיתונאים.

כוחות שהגיעו למקום מצאו תרמילי כדורים בכל רחבי הזירה, אך לא איתרו קורבנות למרות הדיווחים על פצועים. אולם זמן קצר לאחר מכן, נודע למשטרה על פצועים שהגיעו בכוחות עצמם לבתי חולים מקומיים. 

"זמן קצר לאחר הדיווח על הירי, חטיבת התקשורת שלנו קיבלה הודעה על מספר רב של נפגעי ירי שהועברו בעצמם לבתי חולים", אמרה קים ארמסטד ממשטרת אוקלנד.

כוחות המשטרה הגיעו למרכזים הרפואיים השונים, ובבית החולים היילנד בני משפחה זיהו בפניהם כי הקורבן שנהרג הוא מריו נבארו בן ה-18. שבעת הפצועים האחרים מאושפזים עם פצעי ירי ברמות שונות, אך כולם במצב יציב. 

בינתיים עוד לא ברור מה הוביל לירי, והמשטרה לא חשפה מידע על מעצרים או חשודים פוטנציאליים. עם זאת החוקרים מאמינים כי באירוע היו מעורבים מספר בני אדם חמושים. כמו כן, השוטרים אספו עדויות מאנשים שהיו בשתי מכוניות שככל הנראה הובילו את הפצועים לבתי החולים.

שעות ספורות קודם לכם, כ-65 קילומטרים דרום מערבית לאוקלנד, ג'או צ'ונלי בן ה-67 הגיע לחווה בה עבד במשך שנים ופתח באש על עמיתיו, ורצח שבעה מהם, כאשר הרקע לאירוע הוא ככל הנראה סכסוך עבודה. 

לאחר הירי צ'ונלי הגיע לתחנת שריף מקומית והסגיר את עצמו, ועל פי המשטרה הוא "משתף פעולה באופן מלא". 

האירוע הקשה התרחש פחות מ-58 שעות לאחר שהחשוד הו קאן טראן בן ה-72 הגיע למועדון ריקודים במונטריי פארק, ליד העיר לוס אנג'לס, פתח באש ורצח 10 בני אדם שחגגו את ראש השנה הסיני. שעות לאחר מכן, נקבע מותו של קורבן נוסף. 

שעות לאחר הרצח, גופתו של טראן נמצאה עם פצע ירי ברכב עם לוחיות רישוי גנובות.




50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE