הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
יותר מ-30 עצמות שבורות: השחקן ג׳רמי רנר מעדכן במצבו
הכוכב ההוליוודי שנפצע באורח קשה ואושפז בביתה חולים בעקבות דריסה על ידי מפלסת שלג, שיתף את העוקבים שלו לאחרונה כי הוא כעת בביתו, עושה פיזיותרפיה מדי יום, ועובד קשה בשביל לחזור לעמוד על הרגליים. ״יש לי למעלה משלושים עצמות שבורות, אני מקווה שבקרוב אחלים״, כתב

שלושה שבועות בלבד לאחר שנפצע באורח אנוש, השחקן ג׳רמי רנר מעדכן את מיליוני העוקבים שלו במצבו. כזכור, הכוכב נקלע לתאונה קשה במהלכה מפלסת שלג דרסה אותו והובילה לפציעות חמורות ושברים קשים בכל חלקי גופו. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


״זה התחיל בתור טרגדיה נוראית עבורי ועבור המשפחה שלי, אבל הפך לאהבה שמצליחה לאחד אותנו ולהניע אותי לפעולה. אני עובד קשה כל יום, עושה פיזיותרפיה, במטרה לחזור לעמוד על הרגליים כמה שיותר מהר״, כתב השחקן למעריצים. עוד הוסיף וביקש להודות לכולם. ״אני רוצה לומר תודה לחברים, למשפחה, ולכם, על ההתחשבות, הדאגה, והאהבה״.

״יש לי יותר משלושים עצמות שבורות בגוף. אני מקווה שהו יתחזקו ויחלימו בקרוב, ממש כמו הקשרים שלי עם משפחתי״, סיכם. כזכור, התאונה המדוברת התרחשה בתחילת החודש, כאשר היה רנר בביתו, שם ניסה לפלס את דרכו בשלג הכבד אל הרכב שלו, אז מפלסת השלג הידרדרה ודרסה אותו במקום. הכוכב פונה מיד לבית החולים לקבל טיפול ואף עבר ניתוח לטיפול בפגיעת החזה שהייתה לו. 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE