הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הכירו: אלו ששת הטרנדים המסקרנים ביותר לגוף ולנפש לשנת 2023
השנה החדשה רק התחילה, וכבר אפשר להבחין בכמה חידושים מפתיעים בתחום הבריאות, הנפש והגוף, שצפויים לככב בכל רחבי העולם ולעורר כמה שינויים חשובים. הנה שישה מהם, שלגמרי כדאי שתכירו

תחום הבריאות, הגוף והנפש, הולך ומתפתח מדי שנה, ונראה כי שנת 2023 היא בהחלט אחת מהשנים הכי פרוצות דרך בתחום. היא אמנם רק התחילה, אך השנה החדשה צפויה להביא עימה כמה חידושים מסקרנים במיוחד. ערכנו עבורכם רשימה קצרה של כמה מהטרנדים המרכזיים ביותר.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


דיאטה זה לא רק לגוף - אלא גם למיינד

הגיע הזמן להתחיל להשקיע בפיתוח השרירים המנטליים. כן, ממש כמו אימוני כושר, גישה זו שמה דגש על הצד המנטלי ולמעשה אומרת כי אם אנחנו מעוניינים להצליח בדיאטה הבאה שלכם ולהוריד כמה קילוגרמים מיותרים ולהתמיד בכך - צריך להכניס גם את המיינד לכושר. מה זה אומר? שלא משנה באיזו תזונה נבחר (קיטו, צום לסירוגין, ים תיכוני וכדומה), נצטרך לעשות בו זמנית גם דיאטה פסיכולוגית ולאמן את המיינד להתמיד בה.

כושר למפרקים, בעיקר לאנשי המסכים

הכירו את הטרנד הכי נחשב כיום - שיעורי Mobility, או במילים אחרות אימון תנועתיות. מדובר בתרגול עדין של תנועתיות למפרקים ולשרירים לצורך הגדלת טווח התנועה. הסיבה לכך היא הרגלי היושבנות מול המסכים שגורמים לבעיות גב, לתנועה מוגבלת ולמפרקים חלודים. כיום כבר אפשר למצוא עזרים מתקדמים כמו מקלות לשיפור התנועתיות (Stick Mobility). גם אם אתם לא אנשי יוגה או פילאטיס, הרעיון הוא להכניס לשגרת היום חמישה תרגילים קטנים של מתיחות והזזת מפרקים. המטרה היא לא ביצועים או מדדים אלא לנוע ולדייק תנועות רכות ומעוגלות בעדינות.

לתרגל כושר נפשי

שנת 2023 מביאה עימה תרגול עבור שרירי הנפש על ידי מגוון אימונים יזומים וריטריטים שנועדו לחזק את הרווחה הנפשית. תוכלו לתרגל כושר מנטלי בשלל פלטפורמות דיגיטליות המציעות ניוזלטרים, טיפים, מאמרי מומחים ופודקאסט עם מצליחנים שמדברים על מסעות הנפש שלהם. זאת לצד שיעורים ותרגולים וירטואליים בנושאים פופולריים כמו סטרס, חרדה, יחסים, דימוי ומימוש עצמי, או בנושאים אחרים כמו ניהול יומן נפש, עיבוד אבל ופוסט־טראומה. 

מעצבים בית צירקדי

הגיע הזמן להכיר את הטרנד המפתיע הזה - בית המותאם לשעון הביולוגי שלכם. לאור, ולמחסור בו, יש השפעה עצומה על השעון הפנימי של הגוף שלנו. בהתאם ישנה גם השפעה על הבריאות, השינה, האכילה ואיכות החיים שלנו. אורח החיים המודרני מילא את חיינו באור מסכים כחול הפוגע בתפקוד השעון הצירקדי, מה שהוביל את המוגע "אור צירקדי" להיכנס  לעולם עיצוב הבית עם מוצרים שנועדו לחקות את האור הטבעי.  

עשי זאת בעצמך

כאן הכוונה להעברת הרגלי הטיפוח מהמספרה והמניקור הביתה. כך למשל הטרנד עשו זאת בעצמכם/ן קיבל לאחרונה טוויסט רציני, ואפשר למצוא בו מגוון גימיקים - למשל ציפורניים בהדפסה עצמית, מכשיר צביעת שיער חדש וצפוי לנחות על המדפים ממש בקרוב, אשר מערבב את צבע השיער בתוך המכשיר וחוסך את שיטת הקערה והמברשת שמותירה בלגן רב.

ולבסוף - קרם ביוטכנולוגי

אחת המגמות הצומחות בתעשיית הטיפוח היום היא מותגי ביו־טק, כלומר מבוססי ביוטכנולוגיה. התכשירים החדשים מכילים ריכוז גבוה יותר של חומרים פעילים ויעילים יותר, תוך התאמה ביולוגית מלאה שגם מכבדת את העור וגם ממזערת את ההשפעה על משאבי הטבע המתכלים. שתי דוגמאות עדכניות לכך הן Evolved by Nature (מותג בחסות שאנל) שהשיקו לאחרונה תכשיר טיפוח שמקורו בפקעות משי ממוחזרות.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE