הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ארבעה צעירים נעצרו בחשד לאונס סטודנטית שיכורה - שלאחר מכן נדרסה למוות
המשטרה עצרה את הארבעה בחשד לקיום יחסי מין עם מדיסון ברוקס בת ה-19, שבדמה נמצא כמות אלכוהול פי ארבעה מהנורמה. הם השאירו אותה ברחוב באמצע הלילה, והיא נדרסה למוות מרכב חולף

ארבעה גברים צעירים נעצרו בקשר לאונס של סטודנטית בת 19 מאוניברסיטת לואיזיאנה סטייט, ואחרי האירוע היא נדרסה למוות. על פי הממצאים, היא הייתה שיכורה פי ארבעה מהנורמה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

מדיסון ברוקס, תושבת קובינגטון, לואיזיאנה, נפגעה מרכב ב-15 בינואר ומאוחר יותר מתה בבית חולים בבאטון רוז'. 

ביום שני האחרון, משרד השריף המקומי מסר כי הם עצרו ארבעה חשודים בקשר לאונס של הצעירה ומותה:

קייבון וושינגטון בן ה-18 וחשוד נוסף בן 17 ששמו לא פורסם, נעצרו והואשמו באונס מדרגה שלישית. שניים נוספים, קאסן קארבר בן ה-18 ואוורט לי בן ה-28, נעצרו והואשמו כשותפים לאונס בדרגה שלישית. 

מסמכי המשטרה הצביעו על כך שברוקס הייתה שיכורה מאוד בזמן מותה, עם רמת אלכוהול של 319%, כמעט פי ארבעה מהנורמה.

וושינגטון בן ה-18 הצהיר במשטרה כי הוא והצעיר בן ה-17 קיימו עם ברוקס מפגש מיני בהסכמה במושב האחורי של מכונית, בעוד שקארבר ולי ישבו במושב הקדמי. זאת, לפי עדותו, לאחר בילוי מלא באלכוהול בבר הרגאיי'ס בטיגרלנד.

קארבר הודה שהוא ושלושת חבריו שתו בבר לפני שעזבו את המקום עם ברוקס, שלדבריו ביקשה מהם טרמפ הביתה. בעדותו אמר כי הצעירה הייתה "מאוד לא יציבה על רגליה, לא הייתה מסוגלת לשמור על שיווי משקל ולא הייתה מסוגלת לדבר בבהירות". 

 

מימין לשמאל: קאסן קראבר, אוורט לי, קייבון וושינגטון

 

הוא סיפר לחוקרים כיצד וושינגטון ובן ה-17 ביקשו מברוקס לקיים איתם יחסי מין, והיא הסכימה. עם זאת, קארבר אמר שהוא מאמין שבת ה-19 הייתה שיכורה מדי כדי להסכים ביודעין, וטען שהוא "שנא" את מה שקרה. 

לאחר מכן, לפי עדותו של קארבר, הם הורידו את ברוקס בכתובת שהיא נתנה להם. זמן קצר לאחר מכן, בסביבות השעה 3:00 לפנות בוקר, היא הייתה באמצע הכביש ונפגעה מרכב הסעות, ומתה. 

הנהג הפוגע, שלא נעצר ואינו חשוד, סיפר כי הצעירה עמדה בחלק לא מואר של הכביש.

על פי החוק בלואיזיאנה, אישום באונס מדרגה שלישית כולל גם קורבן ש"אינו מסוגל להתנגד או להבין את מהות המעשה בגלל שכרות או מצב נפשי חריג שנוצר על ידי גורם משכר או כל סיבה שהעבריין ידע".

חבריה האבלים של ברוקס שיתפו ברשתות את כאבם: "מאדי הייתה חברה תוססת, אוהבת וחסרת אנוכיות. היא השאירה חותם גדול על חיינו, ואנחנו מוקירים את הזיכרונות שלנו איתה, ולעולם לא נשכח אותה. חברתנו הנצחית הייתה גיבורה, ובמותה תרמה את הלב והכליות שלה כדי להציל אחרים". 

נשיא אוניברסיטת לואיזיאנה סטייט, וויליאם טייט, פרסם ביום שני הצהרה: 

"מדיסון הייתה בת, נכדה, אחות, אחיינית, חברה לכיתה וחברה של רבים אחרים. לכל הדעות, היא הייתה אישה צעירה מדהימה עם פוטנציאל בלתי מוגבל. היא לא הייתה להילקח מאיתנו בצורה כזו. מה שקרה לה היה רע, ומערכת המשפט שלנו תביא לצדק", כתב. "אי אפשר לתאר במילים את האבל והזעם הקולקטיבי שלנו".

 

77% לא
23% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE