הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"זה כל מה שנשאר לי ממנה": אמא מטקסס פונה לפורצים שגנבו קופסה עם האפר של בתה התינוקת שמתה
לפני עשר שנים, סאמייה בת 11 החודשים מתה ואמה החליטה לשרוף את גופה ולשמור את האפר בקופסה. אך פושעים נתעבים פרצו ליחידת האחסון של המשפחה וגנבו את הדבר היקר להם מכל

אישה מטקסס גילתה ביום שישי האחרון כי יחידת האחסון ששכרה נפרצה, ובין החפצים שנעלמו נגנב גם הקופסה שבה היא שמרה את האפר של בתה התינוקת שמתה כשהייתה בסך הכל בת 11 חודשים. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

לילי ניקול פנתה לתקשורת בתקווה שהגנבים ישמעו את דבריה ויגלו חמלה: "בבקשה, תחזירו לי את האפשר של הבת שלי, זה כל מה שנשאר לי מהבת שלי", אמרה לערוץ הטלוויזיה KXAN של אוסטין.

בתה של ניקול, סאמייה, הייתה בסך הכל בת 11 חודשים כאשר מתה בשנת 2013.

באותה העת, המשפחה התגוררה בעיר דנוור שבקולורדו, אך לאחר מכן הם עברו לטקסס. בזמן שהם חיפשו בית הם נשארו בביתם של קרובי משפחה, ובמקביל שכרו יחידת אחסון עבור החפצים שלהם, שם שמו בין היתר את האפר של התינוקת.

בדצמבר, הנהלת מתקן האחסון שבראונד רוק, פרבר של אוסטין, התקשרו לניקול והודיעו לה שמישהו שבר את המנעולים של היחידה שלה - אך טענו שדבר לא חסר והבטיחו לה שהם יחליפו את המנעולים, כך שהיא לא צריכה לעשות דבר. 

 

 

ביום שישי האחרון ניקול הגיעה ליחידת האחסון כדי לאסוף את חפציה אחרי שעברה לגור בבית חדש, אז היא גילתה שהטלוויזיות, המחשבים וחפצי ערך אחרים נעלמו - וכך גם הקופסה עם האפר של בתה.

"ראיתי שחסרים לנו הרבה פריטים", אמרה ניקול לחדשות עם דמעות בעיניה. "איבדנו הכל, כולל את האפשר של הבת שלי. לא אכפת לי מהדברים האחרים - אני רק רוצה אותה בחזרה".

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE