הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טרגדיה במישיגן: אחיות בנות 8 ו-10 הצליחו להיחלץ מהמכונית ששקעה באגם - אך אביהן לא שרד
הילדות, שנמלטו דרך תא המטען, נשארו לבדן במשך כל שעות הלילה הקפואות עד שהצליחו למצוא אדם באזור. המשטרה חוקרת, אך מאמינה שמדובר בתאונה

אחיות בנות 8 ו-10 הצליחו להימלט ממכונית שנכנסה לאגם במערב מישיגן בשעת לילה מאוחרת, ונשארו לבדן במשך שעות עד שמצאו עזרה. 

צוללנים שהוזעקו לאגם מקאטווה בשעות הבוקר של יום ראשון, איתרו את המכונית השקועה ובתוכה גופתו של האבא, ג'ון דלאור, בן ה-52. כך נמסר ממשרד השריף של מחוז אוטווה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

על פי הדיווחים, הבנות הצילחו להימלט דרך החלק האחורי של הרכב והגיעו לחוף, שם היו במשך כל שעות הלילה הקפואות עד שמצאו מישהו בבית באזור, שכן בתים רבים סביב האגם עומדים ריקים בחורף כאשר הטמפרטורות פחות מ-30 פרנהייט.

הבנות ישבו במרפסת של בית ריק וחיכו לאור היום, אז הבחינו באור מבית סמוך עדיין לבושות במעילי החורף הרטובים, יחפות לאחר שאיבדו את נעליהן, הן דפקו על דלתו של קווין מלקאוד. 

"ראיתי הפרצופים הקטנים, מיד הבנתי שהן בצרות", סיפר מקלאוד. "היה להן לילה ממש רע. גם היום זה לא יהיה טוב, וככה כנראה לזמן מה. הן איבדו את אבא שלהן אתמול בלילה, זה קשה בכל גיל".

סגן השריף אריק ווסטוויר סיפר: "הן אמרו שהן פשוט הצטופפו יחד במשך הלילה ושמרו על החום אחת של השניה, עד שהן הצליחו למצוא בית שיש בו אנשים".

ווסטוויר אמר כי לא ברור החלק האחורי של הרכב נפתח והילדות הצליחו להימלט, אך ייתכן שאביהם פתח את נעילת תא המטען בעקבות ההתרסקות. "או התערבות אלוהית, או שזה האבא שלחץ על הכפתור".

הילדות סיפרו לרשויות שהם נרדמו במהלך הנסיעה, "ואז התעוררו לקול התרסקות ואז פגעו במים. הן אמרו שתא המטען נפתח והן הצליחו לזחול החוצה ומשם שחו לחוף".

הבנות הועברו לבית החולים וטופלו בשל חשיפה לקור, והמשטרה פתחה בחקירה לנסיבות האירוע, כאשר ככל הנראה מדובר בתאונה. 

"אנחנו מאמינים שהאבא התבלבל, לא הכיר את האזור, מה שבסופו של דבר גרם לו להגיע למים בגלל האופן שבו הכביש בנוי", אמר סגן השריף.



9% לא
91% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE