הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בשורות טובות מהארמון: הנסיכה יוג'יני בהריון שני
עכשיו זה רשמי, בתו של הנסיך אנדרו ובעלה ג׳ק ברוקסבנק מצפים לבייבי שני, כך שיתפה לאחרונה הנסיכה בחשבון האינסטגרם האישי שלה מול מיליוני העוקבים העוקבות, והצליחה להסעיר את הרשת ולגרוף מגוון תגובות מפרגנות

לאחר לא מעט חודשים סוערים בבית המלוכה, הגיע הזמן לקצת בשורות טובות ומעוררות נחת. והפעם, הן מגיעות מהנסיכה יוג׳יני, בתם של הנסיך אנדרו ושרה פרגוסון, אשר בישרה באופן רשמי כי היא מצפה לבייבי חדש, כלומר נמצאת בהריון שני, יחד עם בעלה, סוחר היין ג׳ק ברוקסבנק. ״אנו נרגשים וגאים לשתף שתהיה בקיץ הקרוב תוספת חדשה למשפחה״, כתבה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הבשורה המרגשת מגיעה שנתיים לאחר שהביאה לעולם הנסיכה את הבן הבכור שלה, אוגוסט, אי שם בחודש פברואר של שנת 2021. כאשר אז, כזכור, מי שבישר את ההודעות המשפחתיות היה עמוד האינסטגרם הרשמי של המלכה אליזבת. 

כידוע, הנסיכה יוג׳יני ובעלה החלו לצאת לפני 10 שנים, כאשר הכירו בטיול סקי אליו יצאו עם חברים משותפים. בתחילת הקשר, השניים ניהלו מערכת יחסים מרחוק, כאשר הנסיכה התגוררה באותה העת בניו יורק. רק בשנת 2018 התארסו, ונישאו זה לזו לאחר תשעה חודשים. כזכור, החתונה המלכותית התקיימה בכנסיית ג׳ורג׳ הקדוש, לצד משפחה וחברים, ואף שודרה בשידור חי למיליוני צופים. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE