הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הכירו: זו בת הזוג החדשה של בנו של מייקל ג׳ורדן
כוכבת הריאלטי לארסה פיפן חובקת בימים אלה זוגיות חדשה, עם לא אחר מאשר בנו של הכדורסלן האגדי, מייקל ג׳ורדן, מרקוס. לאחרונה נודע בעלה לשעבר נמצא בסכסוך משמעותי עם מייקל, מה שהופך את הנושא מורכב ונפיץ במיוחד

כוכבת הריאלטי ״עקרות הבית האמיתיות של מיאמי״, לארסה פיפן, חובקת בימים אלה זוגיות חדשה עם מרקוס ג׳ורדן, בנו של כוכב הכדורגל האגדי, מייקל ג׳ורדן. על פניו, בשורה משמחת, אך מתחת לפני השטח, מסתתרת לה דרמה גדולה, כאשר בעלה לשעבר של הכוכבת, נמצא בסכסוך רב שנים עם מייקל.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לאחרונה, פרסמה פיפן בחשבון האינסטגרם הפרטי שלה את הבשורה, כאשר היא עומדת לצד בן זוגה החדש ומאחור תצוגה ענקית של חולצתו המפורסמת של מייקל. כאמור, בעלה לשעבר של פיפן שיחק עם מייקל בקבוצת שיקגו, ובשנים האחרונות השניים נכנסו לסכסוך עמוק, מה שהפך את המחווה התמימה למראה, לסערה ברחבי הרשת.

לפי השמועות, פיפן ראתה בג׳ורדן את האשם העיקרי בסכסוך, כאשר מייקל ג׳ורדן אף חייב לבעלה לשעבר סכום של 10 מיליון דולר עבור תוכנית משותפת בה לקחו חלק. למרות ההכחשות, מקורבים לכוכבת סיפרו כי היא מעדיפה לשמור על הנושא בסוד. ״הם ניסו לשמור על הזוגיות הזו בסוד במשך זמן רב, בגלל המורכבות. אבל עכשיו זה כבר בחוץ, זה גדול מהם״, אישר מקורב.  כזכור, בעבר אמרה כוכבת הריאלטי כי היא אינה מעוניינת להיות בזוגיות נוספת עם ספורטאים, אך נראה כי תקוות לחוד ומציאות לחוד. 

92% לא
8% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE