הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ניו יורק: אבא ירה למוות בבתו בת ה-14 והתאבד
המשטרה עוד חוקרת את נסיבות הרצח המחריד, אך דיווחים הצביעו על יחסים מורכבים ומטרידים עם אמה של אווה, פרודתו של האבא, שכתב לה יום לפני האירוע: "כך זה נגמר עבורנו"

אבא מניו יורק ירה למוות בבתו הצעירה בת ה-14 ואז התאבד, עם רובה ציד שרכש בסך הכל 16 ימים לפני הרצח המזעזע. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

כריסטופר ווד בן ה-51 קנה באופן חוקי את הרובה ב-4 בינואר, קצת יותר משבועיים לפני שלחץ על ההדק בעודו מכוון את הנשק לראשה של בתו, אווה, שנרצחה באכזריות ב-20 בינואר. 

אווה, תלמידת כיתה ט' בבית הספר התיכון דורג'י בבולדווינסוול, שהייתה תלמידת כבוד ושחקנית כדורגל, נמצאה במיטתה עם פצע ירי בראשה. גופת אביה נמצאה בחדר שינה אחר, כאשר לצידו מונח רובה הציד. 

"אני כבר 29 שנים במערכת אכיפת החוק, וזו הייתה אחת הזירות המאתגרות ביותר שהייתי בהן", אמר השריף טובי שלי. לדבריו, לאבא מעולם לא היה נשק חם בבעלותו עד אותה קנייה, כך לפחות ממה שידוע לרשויות.

ווד היה מוכר לרשויות החוק, אם כי מעולם לא היו לו הרשעות פליליות - כך שלא נמנע ממנו לרכוש נשק חם. 

על פי הדיווחים בתקשורת, בלילה שלפני הרצח וההתאבדות, ווד התקשר לאשתו הפרודה, הת'ר, ואמר לה בקור רוח: "כך זה נגמר עבורנו". יומיים לפני כן, כפי שדווח, הוא שלח לה כמה הודעות טקסט מטרידות.

בתחילת השנה שעברה, ווד נחקר בגין חשד שעקב אחר הת'ר, אך היא סירבה להגיש תלונה רשמית במשטרה בטענה שהיא רוצה לשמור על יחסים טובים. עם זאת, היא ביקשה לתעד את התקריות הללו למטרת הליך הגירושין.

בהספד לאווה, שפורסם בקמפיין GoFundMe עבור גיוס כסף לכיסוי עלויות הלוויה, נכתב כי היא "נולדה עם רוח תחרותית ואהבה לחיים", והייתה "ידועה בזכות היחסים החזקים שהיו לה עם משפחה וחברים".

חשבון ברשתות החברתיות של אחד מחבריה, נכתב: "אווה, החברה היפה שלנו הייתה בחורה צעירה מדהימה, מצחיקה ותחרותית שתמיד יכלה להצחיק אותך על ידי הדברים המטופשים שאמרה ועשתה. היא תמיד האירה לכולם את היום עם החיוך המדבק שלה".



2% לא
98% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE