הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
גיבור היום: גבר חרדי טיפל באישה שהתעלפה במהלך טיסה לפלורידה
כשעה לאחר שטיסת JetBlue המריאה משדה התעופה לה גוארדיה בניו יורק, אחת הנוסעות איבדה את הכרתה - ומי שנחלץ לעזרתה היה נוסע דתי העובד כטכנאי רפואת חירום

גבר חרדי שהיה על טיסה מניו יורק לפורט לודרדייל, פלורידה, זכה לשבחים לאחר שהציל את חייה של נוסעת אחרת שחוותה מקרה חירום רפואי. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: מתוך טוויטר)

 

טיסת JetBlue השגרתית מנמל התעופה לה גוארדיה אל השדה הבינלאומי פורט לודרדייל-הוליווד קיבלה תפנית מפחידה, כאשר בזמן שהמטוס היה באוויר וצוות הדיילים חילק משקאות - אחת הנוסעות לפתע התעלפה.

עדה לאירוע סיפרה כי האישה התמוטטה כשעה אל תוך הטיסה, ובעוד שהטייס התכונן לבצע נחיתת חירום, אחד הנוסעים האחרים על הסיפון ניגש והחל לסייע, ותמונות שפורסמו ברשתות החברתיות הראו את הגבר הדתי לבוש בכפפות כחולות, מטפל באישה השוכבת על רצפת המטוס עם מסיכת חמצן על פניה. 

 

 

מי שצילם את התמונות סיפר לחדשות כי אותו אדם שנחלץ לעזרת האישה, ששמו לא פורסם, הוא טכנאי רפואת חירום (EMT) מימון, שהצליח לייצב את מצבה של האישה כך שהטיסה תוכל להמשיך ליעדה ולא לבצע נחיתת חירום.

העדים סיפרו כי האישה חזרה להכרה ותקשרה עם הסובבים, וכאשר המטוס נחת בפלורידה אמבולנס חיכה לה ופינה אותה לבית חולים מקומי.

 

7% לא
93% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE