הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מזל טוב: פריס הילטון הביאה לעולם תינוק באמצעות פונדקאית
כוכבת הריאלטי ובעלה, קרטר ראום הרחיבו לאחרונה את התא המשפחתי והביאו לעולם בייבי ראשון בעזרתה של אם פונדקאית. פריס שיתפה את מיליוני המעריצים וכתבה: ״זה תמיד היה החלום הכי גדול שלי להיות אמא, ואני מאושרת שמצאנו אחד את השנייה״

חדשות טובות הגיעו לאחרונה מצידה של הכוכבת פריס הילטון אשר חשפה בעמוד האינסטגרם האישי שלה כי קיבלה לאחרונה את בנה הבכור לעולם, יחד עם בעלה, קרטר ראום. כאמור, את הבייבי החדש הביאו באמצעות אם פונדקאית, ועל כך כתבו ברשת: ״אנחנו מאושרים ומתרגשים״.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


עוד הוסיפה הילטון וכתבה: ״אתה כבר אהוב עלינו מעבר למה שמילים יכולות לתאר. זה תמיד היה החלום שלי להיות אמא, ואני שמחה שאני וקרטר מצאנו אחד את השנייה. אנו נרגשים להקים את המשפחה שלנו יחד והלב שלנו מתפוצץ מרוב אהבה לתינוק הזה״. כידוע, לקרטר בת נוספת ממערכת יחסים קודמת. 

כפי שניתן היה לצפות, הפוסט המרגש של הכוכבת זכה למאות אלפי לייקים ותגובות, בין היתר גם מצד חברות כמו קים קרדשיאן, כריסי טייגן, שרה סמפאיו ועוד. כזכור, לפני שנה בלבד חשפה הילטון כי התחילה הליך הפריה חוץ גופנית: ״אנו עושים הפריה, ואם נרצה, נוכל לבחור תאומים. אני מאמינה שילדים הם מהות החיים״, אמרה בזמנו. 

כזכור, השניים החלו לצאת לפני שלוש שנים, אך מכירים זה את זו כבר למעלה מ-16 שנים. בחודש נובמבר של שנת 2021 הילטון וראום מיסדו את הזוגיות והתחתנו בחתונה מפוארת ונוצצת, שכללה כמה מהסלבס המפורסמים ביותר בביצה. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE