הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עושה זאת שוב: שוטרים הוזעקו לביתה של בריטני ספירס
הזמרת והכוכבת מחקה לאחרונה את חשבון האינסטגרם הפרטי שלה, מה שהוביל את המעריצים המודאגים להזמין שוטים לביתה ולבדוק את מצבה הנפשי. לפי הדיווחים, ניידת הגיעה לביתה של ספירס אך עזבו את המקום לאחר שהבינו כי היא אינה בסכנה

הכל התחיל לפני שבוע וחצי בערך, כאשר בריטני ספירס ובעלה, סם אסגרי, הגיעו למסעדה מקומית בלוס אנג׳לס, שם החלה הכוכבת להפגין התנהגות משונה ומעוררת דאגה, מה שהוביל את בעלה לעזוב את המקום ולהשאיר אותה מאחור. כמה ימים לאחר מכן, הגיבה בריטני לאירוע וכתבה בעמוד האינסטגרם שלה כי בסך הכל הייתה שיכורה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כעת, החליטה הזמרת לנקוט בצעד מפתיע ומשונה, ומחקה את חשבון האינסטגרם שלה, מה שהצליח כאמור לעורר את דאגתם של המעריצים. רצף האירועים המדאיגים הוביל מספר מעריצים להזמין לספירס שוטרים הביתה, על מנת לבדוק את שלומה ומצבה הנפשי. מטעם המשטרה נמסר: ״אכן קיבלנו פנייה בנושא, אך אנו לא יכולים לאשר מעבר לכך״.

עוד נמסר: ״בשעה 23 בלילה, ביום שלישי, התלונות לא הפסיקו לזרום. אנשים חששו לשלומה של בריטני ספירס, בעקבות מחיקת חשבון האינסטגרם שלה. החלטנו להתערב בשביל לא להשאיר מקום לספק. בריטני לא הייתה בסכנה, או במצב של נזק כלשהו״, סיכמה המשטרה. 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE