הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תושב טקסס נעצר בחשד שרצח את זוגתו בקולומביה - והחביא את גופתה במזוודה
יומיים לאחר שהרשויות הקולומביאניות מצאו את הגופה, החשוד בן ה-35 נעצר בפנמה בעודו בדרך לעלות על מספר טיסות - כאשר היעד האחרון הוא מונטנגרו, מדינה ללא הסכם הסגרה עם ארה"ב או קולומביה

גופתה של די.ג'יי צעירה נמצאה בתוך מזוודה נטושה ליד שדה התעופה בבוגוטה, בירת קולומביה, כאשר החבר האמריקאי שלה נעצר בפנמה בזמן שניסה לעלות על טיסה לטורקיה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

ולנטינה טרספלסיוס בת ה-23 נמצאה ביום ראשון בתוך מזוודה כחולה, שנעטפה בסרט והושלכה לפח אשפה ליד נמל התעופה הבינלאומי אל דוראדו. חוקרי המוות קבעו כי מותה אירע על ידי חנק. 

זמן קצר לפני הגילוי המזוויע, החבר של טרספלסיוס - ג'ון נלסון פולוס בן ה-35 מטקסס, עזב את קולומביה לפנמה, שם הוא נעצר יומיים לאחר מכן כאשר היה בתור לעלות על טיסה לטורקיה.

עיתון מקומי בבוגוטה דיווח כי כאשר פולוס נעצר היו על פניו סימני שריטה ברורים, והוא החזיק ברשותו כרטיס טיסה של טורקיש איירליינס מאיסטנבול אל פודגוריקה, מונטנגרו - מדינה קטנה בבלקן לה אין הסכם הסגרה עם ארצות הברית או קולומביה. 

על פי הדיווחים, בן ה-35, יליד ויסקונסין, גם קנה במזומן כרטיס במחלקה הראשונה מפנמה לסאו פאולו, ברזיל, בתכסיס אפשרי לחמוק מהרשויות במקרה של מצוד בינלאומי. 

ביום חמישי, הוא הוסגר לקולומביה. 

 

 

פולוס, משקיע פרטי בחברה לניירות ערך בארה"ב, ועל פי דיווחים בתקשורת הקולומביאנית הוא נשוי ואב לשלושה, נסע לקולומביה מספר פעמים בזמן שהיה במערכת יחסים עם טרספלסיוס, אותה הכיר באפליקציית היכרויות לפני כשנה. 

כאשר נעצר, על פי המשטרה, הוא אמר לחוקרים שהוא בורח לפנמה מכיוון שקרטל 'מדין' רודף אחריו, וטען שהקרטל הוא זה שרצח את זוגתו בת ה-23. 

מדיווח אחר עולה כי משפחתה של טרספלסיוס סיפרה שלבן ה-35 יש קשרים עם קרטל סינלואה ממקסיקו.

הם גם אמרו לתקשורת שפולוס תכנן להתחתן איתה, ורצה להתחיל חיים חדשים ולהשתקע בקולומביה. "מסרתי לך את ביתי היחידה, למה היית צריך לזרוק אותה לפח?", אמרה אמה של בת ה-21, לורה הידלגו. 



0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE