הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חוקרי המוות אישרו: שרידי הגופה שייכים לאתנה בת ה-4 - שהוכתה למוות על ידי המטפל שלה
סוף עצוב לפרשה של הילדה הנעדרת מאוקלהומה, שעל פי החשד הוכתה מספר רב של פעמים על ידי נותן החסות שלה, שקבר אותה וברח לאריזונה

חוקרי המוות של אוקלהומה אישרו ביום חמישי כי השרידים שנמצאו על ידי הרשויות בשבוע שעבר שייכים לאתנה בראונפילד בת ה-4, שעל פי החשד נרצחה על ידי המטפל שלה. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

משרד החקירות של המדינה ערכה מסיבת עיתונאים ומסרה את הממצאים הסופיים המאשרים את זהות השרידים שנמצאו ב-17 בינואר. 

המקרה קורע הלב שהחל בתור דיווחים על היעדרותה של בת ה-4, הפך לחקירת רצח לאחר שנודע למשטרה כי אתנה הוכתה למוות ביום חג מולד, לכאורה על ידי איבון אדמס בן ה-36. 

המקרה קורע הלב פורסם לאחר שאחותה של אתנה, עדינה בת ה-5, אותרה מתהלכת לבדה ברחובות והדיווח על כך גרר פתיחת חקירה בגין מקום הימצאותה של בת ה-4. שתי הילדות היו תחת חסותם של אדמס ואשתו, אליסיה, במשך כמעט שנתיים.

לאחר מספר ימים, הרשויות עצרו את אליסיה בת ה-31 באשמת הזנחת ילדים, ובהמשך היא הודתה בחקירה כי בעלה היכה את אתנה הקטנה עד "שלא זזה ועיניה בקושי נפתחו. לאחר מכן, על פי עדותה, "הוא השכיב אותה על הקרקע והיכה אותה לפחות שלוש פעמים נוספות בחזה שלה". אתנה "מעולם לא זזה אחרי זה".

אז, אדמס יצא מהבית עם הגופה של הילדה הקטנה, וכאשר חזר לאחר מספר שעות הודה בפני אליסיה כי קבר את שרידיה ליד ביתם הישן. בזמן הזה, בן ה-35 נעצר באריזונה, ולאחר מספר ימים הוסגר לאוקלהומה ונשאר במעצר ללא אפשרות לערבות. 

בת ה-31 הביאה לרשויות את הכתובת של ביתם הישן, וחוקרים שהגיעו לזירה מצאו שרידי גופה קבורה ליד גדר הנכס. וכעת, כעשרה ימים לאחר מכן, הרשויות אישרו רשמית כי אותם שרידים שייכים לאתנה. 

ההורים הביולוגיים של הילדות הצעירות משתפים פעולה על המשטרה, על פי הדיווחים, אך ישנו צו איסור פרסום על פרטים רבים מהפרשה. 

 

 

2% לא
98% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE